MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
4-1

5-1

2-0

Normaliter ben ik niet zo weg van de doomelementen in mijn stoner (uitzonderingen daargelaten...), maar dit is toch wel een pak beter dan het nummer van Saxon als je het mij vraagt. Derhalve:

3-0

DjFrankie (moderator)
4-0

5-0

Ronde 2 komt er vanavond aan.

1. Secrets of the Moon - Nyx vs. Gojira - The Gift of Guilt

We beginnen in ieder geval met een makkie. Secrets of Moon is echt een topontdekking voor mij. Ik geniet met volle teugen van dit geweldige nummer!

1-0

DjFrankie (moderator)
2-0

2-1 had na negen minuten wel mogen eindigen, die eerste, gaat nu te lang door wat mij betreft

3-2

3-3

Die eerste vind ik nyx

4-3 voor de latere winnaar van dit spel.

Nou, winnaar, winnaar...? Wel een gaaf nummer, dat zeker.
Maar idd, in de eerste ronde beide Amenra's eruitgeknikkerd: zo hé! Ik bespeur hier een teneur dat zelfs de (tijdelijke?) Deftonesmoeheid overstijgt. Sludgecorrosie.

5-3

2. In Mourning - Colossus vs. Between the Buried and Me - Lay Your Ghosts to Rest

1-0

AOVV schreef:

Voor die laatste zal dat hoe dan ook niet het geval zijn in ronde 3, want beide songs komen tegen elkaar uit!

Grootste verrassing mijns inziens: de exit van niet één, maar twee Amenra-songs.

This game is fucking rigged, brah.

4-0

4-1

EvilDrSmith schreef:
Sludgecorrosie.

En begint in Ronde 2 dan het ondergraven van Between the Buried and Me?

5-1

Nu ja, ze hebben nog een tweede song die meedingt, en die vind ik nog wat genialer dan deze song, die vooral het onderspit delft door de loodzware loting tegen deze kolos.

3. Angel Witch - Dead Sea Scrolls vs. Katatonia - Dead Letters

1-0

Vind ik de lectuur van Angel Witch net wat interessanter.

DjFrankie (moderator)
1-1

3-2

4-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:39 uur

geplaatst: vandaag om 09:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.