MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Wanneer volgt de loting, AOVV?

Aangezien het vandaag D-Day is, zal ik daar deze avond een beslissing over nemen.

Het zal voor morgen zijn wegens vermoeidheid.

Tot de 5, 1 verschil!

1. Be'lakor - In Parting vs. Enslaved - Forsaken

1-0

Geen uitgesproken voorkeur: allebei groots, majestueus en indrukwekkend.
Enslaved wat artistiekiger, Be'lakor wat catchier. Laat ik eens voor catchy gaan.
3-3

2-1

Ufomammut is zo overschat. Lekker op zijn tijd. Maar had niet hier moeten staan. 🫣

Maar toch heeft de band inmiddels een gaatje geslagen tegenover de 150 seconden durende doodshamer.
Ik prefereer een langzaam verstikkende, hallucinerende dood boven een kort, maar krachtige doodsklap.

3-1

Space is the place: 5-1

3. Dodecahedron - View from Hverfell III: A Traveller of the Seed of the Earth vs. Alcest - Autre Temps

Dit is ook een zeer pittige, en dan ga ik zeer nipt voor de overdonderende odyssee van Dodecahedron.

1-0

DjFrankie (moderator)
2-2

1-1 'Forget Not' vind ik net iets fijner

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.