MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Deze is moeilijk, scheelt elkaar zeer weinig.

1-0

Gelukkig was The_Cry er op tijd bij, anders zou Marsupilami's onoirbaar voorstel nog tot nare situaties kunnen leiden.

Lastige.
Omdat Mille ook de naam is van de dochter van een goede vriend: 2-2.

(Ja, een dóchter)

4-2 zonder twijfel ( wat dr evil zegt nl)

5-4

Keuze van het moment, want allebei erg goed.

5-5

Om het spannend te houden.

5-6

Coroner gaat er met het punt vandoor al vind ik de Beatles cover, I Want You, uit hun volgend album Mental Vortex wel leuker, maar ja die is uit 1991.

2. Candlemass - A Tale of Creation vs. King Diamond - At the Graves

Ik vind dit toch één van de betere van Candlemass, dus een makkelijke
1-0

DjFrankie (moderator)
1-2

2-3 mij om het even

2-4

Ook hier geen uitgesproken favoriet.

Ze mogen wat mij betreft ook allebei doorgaan, maar dit vind ik samen met 'The Invisible Guest' King Diamonds beste nummer tegenover een track van (het door mij hoger aangeslagen) Candlemass die ik niet in mijn favoriete Top 10 zal plaatsen. Evenzogoed met een nagel(-aan-mijn-doodskist-)lengte verschil.

2-5

Oei, erg lastig deze...

5-6

6-6 zonder enige twijfel

De exxxtreemst denkbare tegenpolen, in ieder geval in deze ronde. Toch ook lastig. Destijds zou ik zonder meer voor Fates Warning hebben gekozen, inmiddels heb ik nauwelijks een voorkeur.
Dan geeft nostagie de doorslag.
1-1

Ik denk dat ik meestal voor de meer melodieuze variant ga. Maar in dit geval ga ik toch maar voor de volslagen gekheid van Carcass.
1-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.