Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 30 juni 2023, 14:00 uur
4-2
Niet doen, daarvoor is het nummer namelijk veel te matig... één van de meest absurde uitslagen in de geschiedenis van dit topic.
Niet doen, daarvoor is het nummer namelijk veel te matig... één van de meest absurde uitslagen in de geschiedenis van dit topic.
0
geplaatst: 30 juni 2023, 14:55 uur
Johnny Marr schreef:
Haha, nee joh gekkie, nu overdrijf je weer. Dit nummer meet zich met de beste nummers van Saxon en Demon. Niet doen, daarvoor is het nummer namelijk veel te matig... één van de meest absurde uitslagen in de geschiedenis van dit topic.
But no worries, de startlijst is al voller dan vol: je mag dit nummer zelf gaan toevoegen in Ronde 1.

0
geplaatst: 30 juni 2023, 16:04 uur
Johnny Marr schreef:
4-2
4-2
(quote)
Ik heb echt veel gekkere gezien!! 🫣

0
geplaatst: 2 juli 2023, 12:58 uur
5-0
Stevige nederlaag voor het best wel toffe Witchfinder General, maar het is niet anders.
10. Apocalypse - Chosen Few vs. Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
Stevige nederlaag voor het best wel toffe Witchfinder General, maar het is niet anders.
10. Apocalypse - Chosen Few vs. Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
2
geplaatst: 2 juli 2023, 14:07 uur
Tsja, dat is met zo'n tegenstander ook niet zo vreemd.
Dat zal met deze battle natuurlijk niet anders zijn.
Ik verwacht niet dat mijn nominatie ook maar één punt zal scoren, maar neem in ieder geval even de moeite om te luisteren, want supervet nummer!
0-1
Dat zal met deze battle natuurlijk niet anders zijn.
Ik verwacht niet dat mijn nominatie ook maar één punt zal scoren, maar neem in ieder geval even de moeite om te luisteren, want supervet nummer!
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.