MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Ministry door

DjFrankie (moderator)
0-6

Ik ben bijna geneigd een steunbetuigingspuntje te geven aan DBC, want het nummer is veel te gaaf om zo in de pan te worden gehakt door Savatage.
Maar ja, het is wel Savatage.

DBC knock-out en hersendood geslagen door een zevenvoudige rechtse-directe.
0-7

7. Phantom Blue - Going Mad vs. Annihilator - Alison Hell

Niet gedacht dat onze hormonen de mooiste metalmeiden van de 80s nog tot de derde ronde zouden brengen (en ook omdat het een heerlijk liedje is), maar nu moeten ze het toch echt afleggen tegen de beste intro's en metalriffs van 1989. (Ik heb de YT-linkjes aangepast voor de bewegende beelden van Phantom Blue én de volledige versie van Crystal Ann/Alison Hell).

0-1

Helemaal eens dat de volledige versie van Crystal Ann/Alison Hell een meerwaarde is.
Bovendien is het fijn nummer.
Maar... ik laat de metalversie van K3, (laat ik ze zo maar noemen) niet puntloos het spel verlaten.

1-5

DjFrankie (moderator)
1-6

Deze is moeilijk... maar uiteindelijk...

2-0

3-0

Deze track van Morbid Angel staat in mijn metal top 100, dus voor mij een uitgemaakte zaak.
Voivod verdient wel een eervolle vermelding, zeer zeker, voor een geweldig geslaagde Pink Floyd-cover. Begin volgend jaar komen de Canadezen trouwens met nieuwe muziek, iets om naar uit te kijken.

4-0 Tja

Zal ik dan maar weer tegendraads stemmen?

4-1

DjFrankie (moderator)
4-2

Ik kan alweer niet kiezen.... pfffff.... ik lijk wel een vrouw.
Om nu niet alweer met halve punten te strooien doe ik wel kop of munt.

Kop (hé, ik heb twee Spaanse euro's in mijn portemonnee, maar met twee verschillende koppen. Die smoel van 2016 is net iets minder lelijk dan die van 2007, dus ik neem die van 2016) = Morbid Angel.
Munt (de EU) = Voivod
...
Het is munt geworden.
4-4

Met pijn in het hart moet ik zeggen dat de 24 uur allang voorbij zijn, en Morbid Angel er dus uitligt.
Hoe dan ook.. Ready for the next round, The_CrY!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.