Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2021, 10:49 uur
0
geplaatst: 6 december 2021, 13:34 uur
Ik ben bijna geneigd een steunbetuigingspuntje te geven aan DBC, want het nummer is veel te gaaf om zo in de pan te worden gehakt door Savatage.
Maar ja, het is wel Savatage.
DBC knock-out en hersendood geslagen door een zevenvoudige rechtse-directe.
0-7
Maar ja, het is wel Savatage.
DBC knock-out en hersendood geslagen door een zevenvoudige rechtse-directe.
0-7
1
geplaatst: 6 december 2021, 13:41 uur
7. Phantom Blue - Going Mad vs. Annihilator - Alison Hell
Niet gedacht dat onze hormonen de mooiste metalmeiden van de 80s nog tot de derde ronde zouden brengen (en ook omdat het een heerlijk liedje is), maar nu moeten ze het toch echt afleggen tegen de beste intro's en metalriffs van 1989. (Ik heb de YT-linkjes aangepast voor de bewegende beelden van Phantom Blue én de volledige versie van Crystal Ann/Alison Hell).
0-1
Niet gedacht dat onze hormonen de mooiste metalmeiden van de 80s nog tot de derde ronde zouden brengen (en ook omdat het een heerlijk liedje is), maar nu moeten ze het toch echt afleggen tegen de beste intro's en metalriffs van 1989. (Ik heb de YT-linkjes aangepast voor de bewegende beelden van Phantom Blue én de volledige versie van Crystal Ann/Alison Hell).
0-1
0
geplaatst: 6 december 2021, 15:04 uur
Helemaal eens dat de volledige versie van Crystal Ann/Alison Hell een meerwaarde is.
Bovendien is het fijn nummer.
Maar... ik laat de metalversie van K3, (laat ik ze zo maar noemen) niet puntloos het spel verlaten.
1-5
Bovendien is het fijn nummer.
Maar... ik laat de metalversie van K3, (laat ik ze zo maar noemen) niet puntloos het spel verlaten.
1-5
0
geplaatst: 6 december 2021, 15:17 uur
1
geplaatst: 6 december 2021, 15:26 uur
3-0
Deze track van Morbid Angel staat in mijn metal top 100, dus voor mij een uitgemaakte zaak.
Voivod verdient wel een eervolle vermelding, zeer zeker, voor een geweldig geslaagde Pink Floyd-cover. Begin volgend jaar komen de Canadezen trouwens met nieuwe muziek, iets om naar uit te kijken.
Deze track van Morbid Angel staat in mijn metal top 100, dus voor mij een uitgemaakte zaak.
Voivod verdient wel een eervolle vermelding, zeer zeker, voor een geweldig geslaagde Pink Floyd-cover. Begin volgend jaar komen de Canadezen trouwens met nieuwe muziek, iets om naar uit te kijken.

0
geplaatst: 6 december 2021, 17:26 uur
Ik kan alweer niet kiezen.... pfffff.... ik lijk wel een vrouw.
Om nu niet alweer met halve punten te strooien doe ik wel kop of munt.
Kop (hé, ik heb twee Spaanse euro's in mijn portemonnee, maar met twee verschillende koppen. Die smoel van 2016 is net iets minder lelijk dan die van 2007, dus ik neem die van 2016) = Morbid Angel.
Munt (de EU) = Voivod
...
Het is munt geworden.
4-4
Om nu niet alweer met halve punten te strooien doe ik wel kop of munt.
Kop (hé, ik heb twee Spaanse euro's in mijn portemonnee, maar met twee verschillende koppen. Die smoel van 2016 is net iets minder lelijk dan die van 2007, dus ik neem die van 2016) = Morbid Angel.
Munt (de EU) = Voivod
...
Het is munt geworden.
4-4
1
geplaatst: 8 december 2021, 09:23 uur
Met pijn in het hart moet ik zeggen dat de 24 uur allang voorbij zijn, en Morbid Angel er dus uitligt. 
Hoe dan ook.. Ready for the next round, The_CrY!

Hoe dan ook.. Ready for the next round, The_CrY!

0
geplaatst: 8 december 2021, 13:00 uur
Kwartfinales (tot de 8 )
1. Coroner - Read My Scars vs. Annihilator - Alison Hell
2. Savatage - Gutter Ballet vs. Candlemass - A Tale of Creation
3. Nuclear Assault - New Song vs. Carcass - Reek of Putrefaction
4. Ministry - Burning Inside vs. Voivod - Astronomy Domine
1. Coroner - Read My Scars vs. Annihilator - Alison Hell
2. Savatage - Gutter Ballet vs. Candlemass - A Tale of Creation
3. Nuclear Assault - New Song vs. Carcass - Reek of Putrefaction
4. Ministry - Burning Inside vs. Voivod - Astronomy Domine
0
geplaatst: 8 december 2021, 13:00 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.