Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2023, 00:50 uur
Fijn om God Dethroned weer eens te horen. Ergens heb ik toch het idee dat die band altijd een beetje onderschat werd/wordt in Nederland. Fantastisch slepend blackish, thrashy deathmetalnummer.
Helaas voor Henri & Co zijn de albums van Tom G. Warrior in dit millennium toch wel van aparte klasse.
Wat een sfeer! Kippenvel tot diep into my human flesh.
3-5
Helaas voor Henri & Co zijn de albums van Tom G. Warrior in dit millennium toch wel van aparte klasse.
Wat een sfeer! Kippenvel tot diep into my human flesh.
3-5
1
geplaatst: 22 augustus 2023, 01:04 uur
20. Insomnium - Change of Heart vs. Tool - Right in Two
De eerste paar minuten dacht ik nog: aparte songkeuze van Tool, toch niet bepaald de albumfavoriet van 10,000 Days. Daarbij komt het nummer maar langzaam op gang. Dit nummer ook lang niet gehoord. Zal ik dan zowaar Insomnium...?
Maar na de eerste vijf wel fraaie en sfeervolle, maar toch niet echt spectaculaire minuten kwamen alsnog die verpletterende mokerslagen. Bye bye Insomnium.
0-1
Gave kennismaking trouwens met Khlyst. Maar als ik zie dat achter deze vage "free industrial noisejazz" James Plotking en Jørgen Munkeby (Shining) schuilgaan, dan snap ik het al een stuk beter. Dank nomineerder!
De eerste paar minuten dacht ik nog: aparte songkeuze van Tool, toch niet bepaald de albumfavoriet van 10,000 Days. Daarbij komt het nummer maar langzaam op gang. Dit nummer ook lang niet gehoord. Zal ik dan zowaar Insomnium...?
Maar na de eerste vijf wel fraaie en sfeervolle, maar toch niet echt spectaculaire minuten kwamen alsnog die verpletterende mokerslagen. Bye bye Insomnium.
0-1
Gave kennismaking trouwens met Khlyst. Maar als ik zie dat achter deze vage "free industrial noisejazz" James Plotking en Jørgen Munkeby (Shining) schuilgaan, dan snap ik het al een stuk beter. Dank nomineerder!
1
geplaatst: 22 augustus 2023, 11:00 uur
EvilDrSmith schreef:
Waarvan akte.

1-4
0
geplaatst: 22 augustus 2023, 15:29 uur
Het was trouwens natuurlijk James Plotkin, zonder g aan het eind: een merkwaardige auto(dis)correctie.
Troostpuntje voor Killing Joke. Eigenlijk schandalig, want toch wel beter dan Enslaved, hoor. Machtig!
4-1
Troostpuntje voor Killing Joke. Eigenlijk schandalig, want toch wel beter dan Enslaved, hoor. Machtig!
4-1
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 augustus 2023, 15:52 uur
4-2 vind dat een geweldige plaat van KJ
0
geplaatst: 22 augustus 2023, 17:15 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 augustus 2023, 18:55 uur
1-2 met Deftones heb ik dan weer niks
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.