Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 9 september 2023, 23:04 uur
Wat een terechte tussenstand voor deze twee fantastische, eigenzinnige buitenbeentjes.
Zijn dit nu allebei nominaties van mij?
[Oh nee, AOVV was me met die Roemenen een slag op voor]
Ik was geneigd voor Negura te gaan, maar bij herbeluistering ben ik er nog niet uit.
Nóg een keer beide nummers geluisterd (jaja, I am not kidding: dit geneuzel kost me gewoon drie kwartier van mijn leven) en uiteindelijk ga ik dan maar voor de meest metal van de twee. Als is dat ook arbitrair.
4-5
Zijn dit nu allebei nominaties van mij?
[Oh nee, AOVV was me met die Roemenen een slag op voor]
Ik was geneigd voor Negura te gaan, maar bij herbeluistering ben ik er nog niet uit.
Nóg een keer beide nummers geluisterd (jaja, I am not kidding: dit geneuzel kost me gewoon drie kwartier van mijn leven) en uiteindelijk ga ik dan maar voor de meest metal van de twee. Als is dat ook arbitrair.
4-5
1
geplaatst: 10 september 2023, 13:07 uur
Mooie keuze, EvilDrSmith. 
Kayo Dot ook geweldig trouwens! Ik zal deze avond de kwartfinales plaatsen.

Kayo Dot ook geweldig trouwens! Ik zal deze avond de kwartfinales plaatsen.
0
geplaatst: 10 september 2023, 18:43 uur
Zoals beloofd:
1. Fall of Efrafa - Last but Not Least vs. Wolves in the Throne Room - Queen of Borrowed Light
2. Cult of Luna - Finland vs. Warning - Echoes
3. Agalloch - Limbs vs. Krux - Devil Sun
4. Tool - Vicarious vs. Negurã Bunget - Tesarul de Lumini
Nog maar 'ns tot de 5!
1. Fall of Efrafa - Last but Not Least vs. Wolves in the Throne Room - Queen of Borrowed Light
4. Tool - Vicarious vs. Negurã Bunget - Tesarul de Lumini
Nog maar 'ns tot de 5!
0
geplaatst: 10 september 2023, 19:34 uur
Zo, dat gaat vlotjes vanavond. Kwartfinales, dus alles nog 'ns beluisteren. En hoewel ik aanvankelijk dacht dat Fall of Efrafa nog wel een kans ging maken (wat een geweldige versnelling in het tweede deel!), werd het tijdens de beluistering van deze Wolves in the Throne Room-klassieker steeds duidelijker wat voor monsterlijk staaltje zwart metaal dat wel niet is. Damn. 
1-5 dus

1-5 dus
1
geplaatst: 10 september 2023, 19:53 uur
Ook deze battle heel straf (in wezen zijn dit gewoon 4 finales in mijn optiek), maar het slepende karakter van Warning, dat soms neigt naar overdrijving, zorgt ervoor dat de Finse Zweden (
) het ruimschoots halen. Ook de vocalen van Patrick Walker zijn an acquired taste.
2-0
) het ruimschoots halen. Ook de vocalen van Patrick Walker zijn an acquired taste.2-0
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 september 2023, 20:55 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.