MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
1-2

Wat een terechte tussenstand voor deze twee fantastische, eigenzinnige buitenbeentjes.
Zijn dit nu allebei nominaties van mij?
[Oh nee, AOVV was me met die Roemenen een slag op voor]

Ik was geneigd voor Negura te gaan, maar bij herbeluistering ben ik er nog niet uit.
Nóg een keer beide nummers geluisterd (jaja, I am not kidding: dit geneuzel kost me gewoon drie kwartier van mijn leven) en uiteindelijk ga ik dan maar voor de meest metal van de twee. Als is dat ook arbitrair.

4-5

Mooie keuze, EvilDrSmith.
Kayo Dot ook geweldig trouwens! Ik zal deze avond de kwartfinales plaatsen.

Zo, dat gaat vlotjes vanavond. Kwartfinales, dus alles nog 'ns beluisteren. En hoewel ik aanvankelijk dacht dat Fall of Efrafa nog wel een kans ging maken (wat een geweldige versnelling in het tweede deel!), werd het tijdens de beluistering van deze Wolves in the Throne Room-klassieker steeds duidelijker wat voor monsterlijk staaltje zwart metaal dat wel niet is. Damn.

1-5 dus

2. Cult of Luna - Finland vs. Warning - Echoes

Ook deze battle heel straf (in wezen zijn dit gewoon 4 finales in mijn optiek), maar het slepende karakter van Warning, dat soms neigt naar overdrijving, zorgt ervoor dat de Finse Zweden ( ) het ruimschoots halen. Ook de vocalen van Patrick Walker zijn an acquired taste.

2-0

DjFrankie (moderator)
5-0

DjFrankie (moderator)
1-0

3-1

Ik had tot de 6 moeten gaan deze ronde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:03 uur

geplaatst: vandaag om 13:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.