Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
1
geplaatst: 17 september 2023, 09:35 uur
Klopt, wat schlager-metal voor de lol. Kwam deze tegen onder de eigen stemmen van 2014. Zo onnozel dat het ook wel weer leuk is.
4-1
4-1
0
geplaatst: 17 september 2023, 16:38 uur
Ik ben zeker voor meer humor in metal en Onkel klinkt als een geslaagde combinatie van Tankard met een Duitstalige André van Duin, maar om dat nu ten koste te laten gaan voor het naargeestige Today Is The Day, dat is me net te lollig.
5-2
5-2
0
geplaatst: 17 september 2023, 16:42 uur
4. Sühnopfer - Sonnent les Aurisses vs. Epica - The Essence of Silence
Linker is een nominatie van mij en nee jongens en meisjes: voorafgaande aan dit jaarspelletje had ik er ook nog nooit van gehoord. Maar ik vind het zéér smakelijke melodieuze (licht furieuze) black metal. Toch eerst weer even Epica terugluisteren hoe Simone hier ook alweer klinkt.
Linker is een nominatie van mij en nee jongens en meisjes: voorafgaande aan dit jaarspelletje had ik er ook nog nooit van gehoord. Maar ik vind het zéér smakelijke melodieuze (licht furieuze) black metal. Toch eerst weer even Epica terugluisteren hoe Simone hier ook alweer klinkt.
0
geplaatst: 17 september 2023, 17:04 uur
1-0
1 van mijn ontdekkingen deze jaargang. Ja, dat durf ik na 4 battles reeds beweren.
1 van mijn ontdekkingen deze jaargang. Ja, dat durf ik na 4 battles reeds beweren.
0
geplaatst: 17 september 2023, 21:48 uur
4-1
Pfoeh, Blut aus Nord weet me weer compleet knock-out te slaan..
Pfoeh, Blut aus Nord weet me weer compleet knock-out te slaan..
0
geplaatst: 18 september 2023, 14:23 uur
3-2
Twee zeer verschillende tracks. Hier kies ik toch voor de langste uitvoering.
Twee zeer verschillende tracks. Hier kies ik toch voor de langste uitvoering.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.