MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
3-3

Leuke ontdekking Horrendous…..maar Yob, jongens.

4-4

Daar ga je YOB ...

5-4

2-1

BLOW YOUR TRUUUUMPEEEETS

GAAAAABRIEEEELL!!!!!

EvilDrSmith schreef:
Zo hé, verrassend dat Gridlink zo goed verweer biedt tegenover een van de beste metalbands van de afgelopen 12 jaar.
Supervette en gave grind, maar hé, we're talking Ne Obliviscaris here. De Opeth+ van de jaren 10.
Johnny Marr schreef:
Onbegrijpelijk. Voor mij echt supervermoeiend geluid en niet om aan te horen die band. Mogen niet eens de voeten likken van Opeth... Zeer vreemd dat ze alsnog doorgaan tegen het snoeiharde Gridlink.
Leren luisteren, jonguh! Het is allemaal wat drukker en ingewikkelder dan Opeth, vandaar ook het plusje, maar doe je luisterbest en eens zal het kwartje vallen. Dan volgen vanzelf bij elke battle waarin deze band staat jouw vier gevleugelde woorden.

4-2

13. BABYMETAL - Gimme Chocolate!! vs. Hexis - Tenebris

Tot de 5, 1 verschil (of 24 uur)

Hexis was mij onbekend. Wel een erg lang intro voor een nummer van vier minuten. Evenzogoed een erg fijne (zieke) clip, zo kon William Friedkin het in de 70s nog niet maken. Tof zeg!
De black metal was echter net niet onderscheidend genoeg om het punt van de Japanse meisjes af te pikken. Zij bezorgen mij wel een glimlach. En wat kunnen ze eigenlijk verdomd snel zingen, mozeskriebel: zou het versneld opgenomen zijn?

1-0

2-0

Heel tof nummer!

3-0

Eindeloos gerepeteerd vanzelf. Een van die zangeresjes is na de wereldtour van het tweede album om niet nader bekend gemaakte redenen in de ziektewet beland, om zo maar te zeggen. Dacht dat ze daar inmiddels een vervanger voor hebben. Dat tweede album heb ik eind vorig jaar eens voor een tientje bij Bol gekocht.

DjFrankie (moderator)
4-0 heerlijk, pas nog bij vergelijkbare band Fate Gear geweest

5-0
Omdat het erg grappig is om de songtekst bij Spotify mee te lezen.
En omdat Hexis net iets teveel 13 in een dozijn is.

1-0

Vorige, wtf. Ga jullie rotschamen. Kan toch niet.

2-1

Lange zit, dat wel. Maar veel variatie, en tijdens de meest venijnige momenten moest ik geregeld aan Shining, in die mate dat ik zelfs ergens verwachtte dat Kvarforth zelve zijn lieflijk gekweel ging inzetten..

Supergave battle. Lord Mantis komt machtig en indrukwekkend voor de dag, maar Spectral Lore is toch wel een personal favourite van mij. Zó avontuurlijk, gevarieerd en creatief. En pakkend en melodieus. Alleen de productie is niet je van het. Nouja, kniesoor.
3-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:53 uur

geplaatst: vandaag om 12:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.