MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Misschien had ik toch een korter nummer (zoals 'Opetaniec') van Furia moeten kiezen: die had wellicht meer kans gehad tegenover het ook fraaie, maar toch echt wel minder bijzondere Woods Of Desolation.

Dit was Sólstafir op zijn best, maar potverdrie, die Ethereal Riffian had ik destijds wel geluisterd, maar glad vergeten hoe gaaf die band eigenlijk is. Ondanks dat de zang wel een discussiepunt kan zijn, toch een punt vanwege deze superlekkere reminder.

0-1

DjFrankie (moderator)
2-1

Furia had naar mijn beleving een wat onbegrepen middenstuk, anders had ik die battle waarschijnlijk niet in het voordeel van Woods of Desolation beslist.

2-2

Nipt voor deze fraaie ontdekking uit Oekraïne.
4-5

24. Dead Congregation - Only Ashes Remain vs. Agalloch - Plateau of the Ages

0-1

Heb m'n stem nog veranderd naar Solstafir, maar maakt me niet uit wie er doorgaat. Erg moeilijke battle, beiden zijn sterk.

1-1

Zwanenzang van Agalloch, en toch ook wel met afstand hun minste.

DjFrankie (moderator)
3-1

Is Solstafir nou door of niet, AOVV?

Jij had er 4-4 van gemaakt, ik 4-5, daarna heb je het aangepast, dus neen?

Johnny Marr schreef:
Heb m'n stem nog veranderd naar Solstafir, maar maakt me niet uit wie er doorgaat. Erg moeilijke battle, beiden zijn sterk.

Laat het ons maar op de meest onbekende naam houden dan, die ging oorspronkelijk ook door. Voor de rest helemaal met je eens hoor, twee sterke songs!

Dan toch maar 5-2, ff de beuk erin en Agalloch kwam wel eens indrukwekkender uit de hoek.

25. Demon Hunter - Artificial Light vs. Conan - Altar of Grief

Demon Hunter voelt een beetje aan als dertien-in-een-dozijn metal, terwijl Conan hier een meeslepend en intens werkje presenteert.

0-2

Mijn 16-jarige zoon, terwijl ik naar Demon Hunter luister: "Dit is meer mijn muziek. Hier kan je de zang tenminste nog een beetje verstaan, een soort van. Ik wist niet dat jij deze muziek ook leuk vindt."
Nu heb ik de eerste paar albums van deze band wel in mijn collectie, volgens mij heb ik zelfs ooit nog een keer een telefonisch of mailend interview met de band gehouden, maar nu ik het weer luister lijkt dat wel een mensenleven geleden.

Ik ga ook voor de meerderheid, zij het nipt, want Conan is wel log & heavy, maar schuurt ook tegen eentonigheid aan.
0-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:44 uur

geplaatst: vandaag om 17:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.