MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
3-3

DjFrankie (moderator)
0-1

ABDrums schreef:
Dit is zeer onfortuinlijk...

Wat je zegt.. Voor The Great Old Ones geldt wat mij betreft meestal "hoe langer het duurt, hoe beter het wordt", dus:

1-1

Pfoeh, jammerlijke loting. Nog even over nadenken.

Ik laat ook later van me horen. Pittige battle.

Steunpuntje voor het langere nummer. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit welke van de twee deze battle wint. Ik heb vandaag in ieder geval weer eens lekker naar deze band geluisterd. Schitterende blackmetal!

2-4

Gisteravond laat die plaat van Darkspace nog beluisterd, dat was een gitzwart bad waarin ik genadeloos werd ondergedompeld zeg.. Industrial black metal van de bovenste plank!

Maar daarentegen.. Ook Blut aus Nord levert weerom, ik merk dat hetgeen ze anno 2023 doen niet zo fel verschilt van een kleine 10 jaar terug. En aangezien deze track op zich net wat sterker staat waar Darkspace het van het totaalplaatje moet hebben, gaat mijn stem nipt naar de eerste.

2-0

PS: de laatste twee battles waren sowieso niet te doen, wat een sjofele loting heb ik er toch van gemaakt..

DjFrankie (moderator)
4-1

Toten, leef

1. Woods of Desolation - Unfold vs. BABYMETAL - Gimme Chocolate!!

...En hoe schattig ook, tegen de melancholische pracht van WoD kan BABYMETAL niet op.

1-0

DjFrankie (moderator)
3-0

Zou nog denken dat BABYMETAL deze gewoon pakt, moesten er eigenlijk al uitliggen in de vorige ronde. Mijn stem mag dan ook geen verrassing wezen:

4-0

Veel pittige battles op komst trouwens, maar de laatste battle is toch wel de allermoeilijkste!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:10 uur

geplaatst: vandaag om 21:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.