MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

4-2, Insomnium terecht door.

27. Mastodon - Crusher Destroyer vs. Behemoth - Horns ov Baphomet

Toch jammer dat niet Mastodons 'Where Strides the Behemoth' was genomineerd, dat zou dan wel een grappige battle geweest zijn.

0-1, goh... die zag ik van mezelf niet aankomen.

DjFrankie (moderator)
2-2

Allebei echt kut.

0-1 dan maar

Inderdaad, allebei heerlijk en sappig lekker.

De Beggars zijn volgens mij sowieso nogal een onderschatte en onderbelichte band die veel populairder had moeten worden dan de status die het toen en nu heeft. Paar keer live gezien: feest!
Toch gaat mijn punt naar de heer Lucassen & Wilson & consorten. Was live trouwens ook een feest.
2-2

3-3

Ondanks dat dit niet heel erg mijn ding is heb ik toch wel erg genoten. Fijne vibe in beide nummers en lekker voor de afwisseling. Spiritual Beggars maakt net wat meer indruk.

DjFrankie (moderator)
3-4

1-1

Wel heel bizar die van Phantomsmaher. Eén puntje hebben ze in ieder geval.

Intrigerend nummer van Phantomsmasher inderdaad, maar dit is wel een erg lekkere beuker van Mastodon.

2-2

Dit is natuurlijk de ultieme drummers metalbattle.
Mastodon met Brann Dailor en Phantomsmasher met de schier evenzo geniaal krankzinnige Dave Witte (Discordance Axis, Exit-13, Human Remains en nog een hele zwik, maar vooral leren kennen met zijn tromgeroffel bij het geflipte Melt-Banana en Burnt By The Sun).
En dan ook nog eens James Plotkin (zijn cv is van Bijbelse proporties) die aan allerlei snaren trekt en op knopjes drukt.
Zo zonde dat ze net tegen mijn favoriete Mastodonnummer moeten strijden.
Wel tof dat ze in ieder geval al punten hebben vergaard.
2-3

DjFrankie (moderator)
2-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:23 uur

geplaatst: vandaag om 05:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.