Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 november 2023, 17:00 uur
4-3
17 minuten is me toch net weer iets te lang!!
Hoe vet het ook is!!
17 minuten is me toch net weer iets te lang!!
Hoe vet het ook is!!
0
geplaatst: 21 november 2023, 18:56 uur
Keep on smilin'!
5-3
7. Today Is the Day - Invincible vs. Dream Theater - The Glass Prison
Had ik al gezegd dat ik dit 1 van de beste DT-songs vind? Bij dezen dan:
0-1
5-3
7. Today Is the Day - Invincible vs. Dream Theater - The Glass Prison
Had ik al gezegd dat ik dit 1 van de beste DT-songs vind? Bij dezen dan:
0-1
1
geplaatst: 21 november 2023, 19:24 uur
Oef, lastige keuze. Twee uiterste. Allebei fantastisch op hun eigen wijze en in hun eigen stijl.
En als ik nu terugkijk naar mijn Toplijst van 2002 die ik vorige week bij zaaf inleverde voor zijn spelletje 'Album van het jaar 2002', dan staan Dream Theater en TitD ook zo goed als naast elkaar.
Volgens mij heb ik destijds Dream Theater nog zien optreden n.a.v. dit album in, ik meen, Ahoy?
[checkt setlist.fm: inderdaad, Ahoy]
Ook de laatste keer dat ik ze heb gezien. Dik 20 jaar (!) geleden alweer, krimmenele...
Today Is The Day heb ik in die tijd alleen een keer telefonisch geïnterviewd. Met main crazy motherfucker Steve Austin dan.
En hoe extreem en verontrustend zijn muziek ook is, hoe aimabel en innemend Steve zelf bleek te zijn. Ik had hem dik 3,5uur (!) aan de lijn, waarin al mijn van tevoren bedachte vragen zinloos bleken en hij zelf o.a. vol liefde verhaalde over de honderden euro's (die hij nauwelijks had) die hij spendeerde aan de verjaardag van zijn zoontje. Uiteindelijk was het dik na twaalf uur 's nachts, moest ik zelf die volgende ochtend werken, dus besloot ik het gesprek met spraakwaterval Steve zelf maar af te sluiten.
Een van die gesprekken die me wel is bijgebleven.
1-3
En als ik nu terugkijk naar mijn Toplijst van 2002 die ik vorige week bij zaaf inleverde voor zijn spelletje 'Album van het jaar 2002', dan staan Dream Theater en TitD ook zo goed als naast elkaar.
Volgens mij heb ik destijds Dream Theater nog zien optreden n.a.v. dit album in, ik meen, Ahoy?
[checkt setlist.fm: inderdaad, Ahoy]
Ook de laatste keer dat ik ze heb gezien. Dik 20 jaar (!) geleden alweer, krimmenele...
Today Is The Day heb ik in die tijd alleen een keer telefonisch geïnterviewd. Met main crazy motherfucker Steve Austin dan.
En hoe extreem en verontrustend zijn muziek ook is, hoe aimabel en innemend Steve zelf bleek te zijn. Ik had hem dik 3,5uur (!) aan de lijn, waarin al mijn van tevoren bedachte vragen zinloos bleken en hij zelf o.a. vol liefde verhaalde over de honderden euro's (die hij nauwelijks had) die hij spendeerde aan de verjaardag van zijn zoontje. Uiteindelijk was het dik na twaalf uur 's nachts, moest ik zelf die volgende ochtend werken, dus besloot ik het gesprek met spraakwaterval Steve zelf maar af te sluiten.
Een van die gesprekken die me wel is bijgebleven.
1-3
1
geplaatst: 21 november 2023, 20:16 uur
2
geplaatst: 22 november 2023, 10:59 uur
Een overmatige consumptie van zware metalen kan weleens leiden tot oprispingen.. 
2-2

2-2
1
geplaatst: 22 november 2023, 11:51 uur
Bathory's onverwachte (want nadat hij tien jaar lang een flink aantal misperen had losgelaten) laatste meesterwerkje van een prachtig tweeluik.
3-3
3-3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.