Muziek / Muziekgames / MuMe's toplijst K.O. 1968
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2021, 21:26 uur
11. Pretty Things - S.F. Sorrow Is Born vs. The Kinks - The Village Green Preservation Society
0-1
0-1
0
geplaatst: 10 december 2021, 22:49 uur
johan de witt schreef:
Plaats dan minstens even de nieuwe…
Plaats dan minstens even de nieuwe…
Ok.
11. Pretty Things - S.F. Sorrow Is Born vs. The Kinks - The Village Green Preservation Society
0
geplaatst: 10 december 2021, 23:22 uur
12. Otis Redding - I've Got Dreams to Remember vs. Miles Davis - Nefertiti
1-0
1-0
0
Zack
geplaatst: 11 december 2021, 05:54 uur
GrafGantz schreef:
Inderdaad, totaal geen concurrentie voor beide dames. 't Is haast zielig te noemen.
ze kunnen alleen maar zingen , meer niet ....en plaats inderdaad de nieuwe battle dan.(quote)
Inderdaad, totaal geen concurrentie voor beide dames. 't Is haast zielig te noemen.
2
geplaatst: 11 december 2021, 08:10 uur
Dat is op zich op een site als deze in dit soort topics ook wel een belangrijk criterium toch? Of moeten ze ook nog een lekkere appeltaart kunnen bakken want als dat zo is wil ik graag mijn stem nog aanpassen want die Dillard kan bakken!
0
geplaatst: 11 december 2021, 09:07 uur
13. Terry Callier - I'm a Drifter vs. Val Stöecklein - Say It's Not Over
0
Zack
geplaatst: 11 december 2021, 15:11 uur
vigil schreef:
Dat is op zich op een site als deze in dit soort topics ook wel een belangrijk criterium toch? Of moeten ze ook nog een lekkere appeltaart kunnen bakken want als dat zo is wil ik graag mijn stem nog aanpassen want die Dillard kan bakken!
Er kunnen zoveel goed zingen.....zelf de nummers schrijven , uitvoeren (of zelfs produceren) is veel knapper......(quote)
0
geplaatst: 11 december 2021, 15:14 uur
4-1
De meeste mensen stemmen gewoon op het beste nummer.
Zack schreef:
(quote)
Er kunnen zoveel goed zingen.....zelf de nummers schrijven , uitvoeren (of zelfs produceren) is veel knapper...... De meeste mensen stemmen gewoon op het beste nummer.
0
geplaatst: 11 december 2021, 16:37 uur
14. The Jimi Hendrix Experience - All Along the Watchtower vs. Dr. John, the Nighttripper - I Walk on Guilded Splinters
1-0
1-0
0
geplaatst: 11 december 2021, 17:25 uur
Even als mosterd na de maaltijd wat extra credits voor het véél gavere nummer van Dr John:
5-2
5-2
* denotes required fields.