MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2021 K.O.

zoeken in:
Friday valt juist in de categorie leukste hits van het jaar.

TikTok wint. *zucht*

Volgende dan maar ...

13. Big Red Machine feat. Taylor Swift – Renegade vs. No Rome feat. Charli XCX & The 1975 – Spinning

0-1

Het origineel van The Nightcrawlers is nooit een favoriet geweest maar de versie van Riton brengt daar net e dosis energie en enthousiasme in die me erg blij maakt. Heerlijk positief danceplaatje. Erg veel gedraaid.

Beide meh.

2-1

2-2

esteban schreef:
TikTok wint. *zucht*

TikTok > Belegen bands die al 20 jaar over hun hoogtepunt heen zijn.

Boetiek9999
3-2

4-2

Arrie schreef:
Het origineel van The Nightcrawlers is nooit een favoriet geweest maar de versie van Riton brengt daar net e dosis energie en enthousiasme in die me erg blij maakt.

Dat heb ik heel hard andersom met de muzieknerd-opmerking dat ik van het origineel van Nightcrawlers ook niet echt heel warm word, maar de MK Mix erg fijn vind

Ja ja, ik wist dat die opmerking zou komen. Ik ben me inderdaad bewust van het échte origineel, daar ben ik nerdy genoeg voor. Ik was gewoon lui.

Arrie schreef:
Ja ja, ik wist dat die opmerking zou komen. Ik ben me inderdaad bewust van het échte origineel, daar ben ik nerdy genoeg te voor. Ik was gewoon lui.

Ik had niet anders van je verwacht

14. Mdou Moctar - Afrique Victime vs. Snoh Aalegra feat. Tyler, the Creator – Neon Peach

1-0

Koenr schreef:

TikTok > Belegen bands die al 20 jaar over hun hoogtepunt heen zijn.

https://c.tenor.com/BIFnvsEFASwAAAAM/johnny-english-agent.gif

esteban schreef:
(quote)

(afbeelding)

Ik ben het er wel mee eens. Er gebeurt genoeg leuks op TikTok ondanks de reputatie die het heeft.

Arrie schreef:
(quote)

Ik ben het er wel mee eens. Er gebeurt genoeg leuks op TikTok ondanks de reputatie die het heeft.

Niets tegen TikTok. Wel tegen Fridaaay, ugh. Tenminste, omdat ze People of the Pride er uit gespeeld hebben.

15. Foo Fighters – No Son of Mine vs. Wrabel feat. Duncan Laurence – Back to Back

1-0

Het is maar tot 4 punten. zie ik nu.

16. P!nk – All I Know So Far vs. JPEGMAFIA - HAZARD DUTY PAY

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 14:03 uur

geplaatst: vandaag om 14:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.