Muziek / Muziekgames / 2021 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2021, 15:45 uur
Friday valt juist in de categorie leukste hits van het jaar.
0
geplaatst: 4 december 2021, 15:58 uur
13. Big Red Machine feat. Taylor Swift – Renegade vs. No Rome feat. Charli XCX & The 1975 – Spinning
0-1
0-1
0
geplaatst: 4 december 2021, 15:59 uur
Het origineel van The Nightcrawlers is nooit een favoriet geweest maar de versie van Riton brengt daar net e dosis energie en enthousiasme in die me erg blij maakt. Heerlijk positief danceplaatje. Erg veel gedraaid.
1
geplaatst: 4 december 2021, 16:19 uur
2-2
TikTok > Belegen bands die al 20 jaar over hun hoogtepunt heen zijn.
TikTok > Belegen bands die al 20 jaar over hun hoogtepunt heen zijn.
0
geplaatst: 4 december 2021, 16:23 uur
4-2
Dat heb ik heel hard andersom met de muzieknerd-opmerking dat ik van het origineel van Nightcrawlers ook niet echt heel warm word, maar de MK Mix erg fijn vind
Arrie schreef:
Het origineel van The Nightcrawlers is nooit een favoriet geweest maar de versie van Riton brengt daar net e dosis energie en enthousiasme in die me erg blij maakt.
Het origineel van The Nightcrawlers is nooit een favoriet geweest maar de versie van Riton brengt daar net e dosis energie en enthousiasme in die me erg blij maakt.
Dat heb ik heel hard andersom met de muzieknerd-opmerking dat ik van het origineel van Nightcrawlers ook niet echt heel warm word, maar de MK Mix erg fijn vind

0
geplaatst: 4 december 2021, 16:24 uur
Ja ja, ik wist dat die opmerking zou komen. Ik ben me inderdaad bewust van het échte origineel, daar ben ik nerdy genoeg voor. Ik was gewoon lui. 

0
geplaatst: 4 december 2021, 16:25 uur
Arrie schreef:
Ja ja, ik wist dat die opmerking zou komen. Ik ben me inderdaad bewust van het échte origineel, daar ben ik nerdy genoeg te voor. Ik was gewoon lui.
Ja ja, ik wist dat die opmerking zou komen. Ik ben me inderdaad bewust van het échte origineel, daar ben ik nerdy genoeg te voor. Ik was gewoon lui.
Ik had niet anders van je verwacht

14. Mdou Moctar - Afrique Victime vs. Snoh Aalegra feat. Tyler, the Creator – Neon Peach
1-0
0
geplaatst: 4 december 2021, 16:29 uur
Ik ben het er wel mee eens. Er gebeurt genoeg leuks op TikTok ondanks de reputatie die het heeft.
0
geplaatst: 4 december 2021, 16:31 uur
Arrie schreef:
Ik ben het er wel mee eens. Er gebeurt genoeg leuks op TikTok ondanks de reputatie die het heeft.
(quote)
Niets tegen TikTok. Wel tegen Fridaaay, ugh. Tenminste, omdat ze People of the Pride er uit gespeeld hebben.

0
geplaatst: 4 december 2021, 17:30 uur
15. Foo Fighters – No Son of Mine vs. Wrabel feat. Duncan Laurence – Back to Back
1-0
Het is maar tot 4 punten. zie ik nu.
1-0
Het is maar tot 4 punten. zie ik nu.
0
geplaatst: 4 december 2021, 19:36 uur
16. P!nk – All I Know So Far vs. JPEGMAFIA - HAZARD DUTY PAY
0-1
0-1
* denotes required fields.