Muziek / Muziekgames / 2021 K.O.
zoeken in:
2
geplaatst: 5 december 2021, 11:40 uur
musicfriek schreef:
Mag aannemen dat je ze wel beluisterd hebt?
Mag aannemen dat je ze wel beluisterd hebt?
Nee ik heb een muntje opgegooid.
0
geplaatst: 5 december 2021, 11:42 uur
0
geplaatst: 5 december 2021, 11:46 uur
Nou, weten we zeker dat het geen dubbelzijdig muntje was? Mahmood

0
geplaatst: 5 december 2021, 11:48 uur
23. Ashnikko feat. Kelis – Deal with It vs. Kylie Minogue feat. Years & Years – A Second to Midnight
vs.
1-0
vs.
1-0
0
geplaatst: 5 december 2021, 11:51 uur
Maar zonder dollen, heb je ze beide beluisterd of niet? Want de linkjes worden niet voor niets samen meegepost dus beluistering of kennis van beide songs is een must.
0
geplaatst: 5 december 2021, 11:54 uur
catdog schreef:
Maar zonder dollen, heb je ze beide beluisterd of niet? Want de linkjes worden niet voor niets samen meegepost dus beluistering of kennis van beide songs is een must.
(quote)
hahaha natuurlijk heb ik geluisterd. Maar ik geniet er wel van dat er meteen dit soort overhijgerige correcties komen. Niet alles zo serieus nemen man

0
geplaatst: 5 december 2021, 11:59 uur
Scorpion_21 schreef:
hahaha natuurlijk heb ik geluisterd. Maar ik geniet er wel van dat er meteen dit soort overhijgerige correcties komen. Niet alles zo serieus nemen man
(quote)
Ik weet niet wat er overhijgerig (?) is aan even nalopen of een spel wel eerlijk gespeeld wordt als er door bepaalde grappen twijfel over kan bestaan. Er spelen namelijk genoeg mensen hier mee die oprecht meespelen en eventueel ook de geloofwaardigheid van het spel in twijfel kunnen trekken. Ik neem niks serieus want volgens mij speelde ik nog met de grap mee zelfs. Maar wil wel dat er voor iedereen duidelijk is dat er eerlijk gespeeld wordt.
0
geplaatst: 5 december 2021, 12:09 uur
24. BLACKPINK - Lovesick Girls vs. Barbara Pravi - Voilà
0-1!!!!
0-1!!!!
0
geplaatst: 5 december 2021, 13:25 uur
25. Altin Gün - Yüce Dağ Başinda vs. Demi Lovato – Dancing with the Devil
* denotes required fields.