MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2021 K.O.

zoeken in:

122. Jessie Ware – Hot N Heavy vs. Baby Keem feat. Kendrick Lamar – Family Ties

vs.

1-0

Boetiek9999
123. Rain Radio & DJ Craig Gorman – Talk About vs. The Kid LAROI – Without You

vs.

Boetiek9999
1-0

3-0

Family Ties

Van The Kid LAROI moeten ze zijn stembanden afpakken.

4-0

124. Masked Wolf – Astronaut in the Ocean vs. Billie Eilish – Your Power

vs.

0-1

125. Vince Staples – Law of Averages vs. Lorde – Solar Power

Haha sorry dat Baby Keem en Kendrick er zo uit gaat is voor mij de druppel... Ik kijk hier te anders tegen aan vrees ik plus dat het te snel gaat maakt het wat lastig voor me om hier lekker op te gaan.

Ik school mezelf om naar publiek in dit topic

lowieke schreef:
Haha sorry dat Baby Keem en Kendrick er zo uit gaat is voor mij de druppel... Ik kijk hier te anders tegen aan vrees ik plus dat het te snel gaat maakt het wat lastig voor me om hier lekker op te gaan.

Ik school mezelf om naar publiek in dit topic

Ieder zn ding maar juist die varié aan smaken maakt het leuk toch? De winnaar blijft nog te gissen. Ik kan ook niet meer op twee handen tellen dat ik op de track heb gestemd die eruit vloog hier. En waar ik het soms ook écht niet snap. En vind het qua snelheid nog wel meevallen. Deze battle staat er ook alweer een paar uur.

Je staat altijd vrij om mee stemmen wanneer je wilt.

Ja dat is ook zo. Ik bedoel meer dat het na 4 stemmen al gedaan is en er doen voor mijn gevoel veel mensen mee.

Ik kijk te vaak (bij nader inzien te weinig) dat ik denk, daar had ik oprecht kunnen stemmen en omdat ik nu kijk zou ik kunnen stemmen op wat ik niet ken. Gaf me wat onrust

Nu je dat zo zegt, laat ik het los en stem gewoon net hoe het uitkomt. Dan kan ik Vince ook nog even helpen

3-3

Oké maar zit '1 op een miljoen' er nog in.

Dit voelt nu heel lullig en ik vind Vince ook heel tof maaaaar:

3-4

126. Purple Disco Machine feat. Eyelar – Dopamine vs. Bebe Rexha – Sacrifice

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 04:54 uur

geplaatst: vandaag om 04:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.