Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2022 [Nominatietopic]
zoeken in:
2
geplaatst: 30 december 2021, 13:45 uur
Dit lijstje van titan is precies niet meegenomen? Ik herinnerde me dat Map of the Problematique van Muse genomineerd was en zag die niet staan in de lijst dus keek ik even na of die wel genomineerd was.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 december 2021, 13:48 uur
JoaMuse schreef:
Dit lijstje van titan is precies niet meegenomen? Ik herinnerde me dat Map of the Problematique van Muse genomineerd was en zag die niet staan in de lijst dus keek ik even na of die wel genomineerd was.
Scherp!Dit lijstje van titan is precies niet meegenomen? Ik herinnerde me dat Map of the Problematique van Muse genomineerd was en zag die niet staan in de lijst dus keek ik even na of die wel genomineerd was.
Niets ten nadele van de andere aanvullingen tot nu toe, maar hier doen we het wel voor. Update volgt.
0
geplaatst: 30 december 2021, 13:50 uur
Onweerwolf schreef:
^
Daarom gewoon alles me hoofdletter aan het begin van een woord tenzij heel specifiek en onmiskenbaar duidelijk wordt afgeweken.
^
Daarom gewoon alles me hoofdletter aan het begin van een woord tenzij heel specifiek en onmiskenbaar duidelijk wordt afgeweken.
Dat wordt dan veelvuldig fout gedaan (maar het wordt in de openingspost ook niet duidelijk aangegeven zover ik zie).
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2021, 13:53 uur
Poek schreef:
Dat wordt dan veelvuldig fout gedaan (maar het wordt in de openingspost ook niet duidelijk aangegeven zover ik zie).
(quote)
Ik pas dat soort dingen bij De Trui (en voorheen De Ladder) altijd automatisch aan met een Excel formule, dus ik heb daar nooit een regel voor gemaakt.
2
geplaatst: 30 december 2021, 14:41 uur
Wat een mooi werk weer. Complimenten voor de organisatoren, dat zij altijd dit muziekfeestje voor ons organiseren.
3
geplaatst: 30 december 2021, 15:45 uur
Is het niet een idee voor de overgebleven nominaties om alle vergeten klassiekers in een paar ladders te gooien zodat wij kunnen stemmen welke er door mogen? Om maar even in de geest van het ladderen te blijven 

1
geplaatst: 30 december 2021, 16:13 uur
Dat hebben we inderdaad ook nog even besproken luigifort. Dit jaar hebben we daar niet voor gekozen maar ik kan me goed voorstellen dat we dat volgend jaar wel gaan doen.
2
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2021, 16:57 uur
El Ninjo schreef:
Dat hebben we inderdaad ook nog even besproken luigifort. Dit jaar hebben we daar niet voor gekozen maar ik kan me goed voorstellen dat we dat volgend jaar wel gaan doen.
Volgens mij hebben we zodoende vroeger ook al eens een Lady Gaga ladder gehad als aanloop op de MuMeLadder. Dat waren mooie tijden.

4
geplaatst: 30 december 2021, 17:42 uur
Kink liefhebber Casartelli? 
Crowded House - Fingers of Love [Outlaw41]
Everything Everything - No Reptiles [Outlaw41]
Prefab Sprout - Bonny [Outlaw41]
Pumarosa - Priestess [Outlaw41]

Crowded House - Fingers of Love [Outlaw41]
Everything Everything - No Reptiles [Outlaw41]
Prefab Sprout - Bonny [Outlaw41]
Pumarosa - Priestess [Outlaw41]
2
geplaatst: 30 december 2021, 22:01 uur
ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! ( A Man after Midnight ) [Dance Lover]
Onnodige spaties voor en achter de haakjes.
Almand Brothers Band - Whipping Post [danny de punk]
The Allman Brothers Band * 
Amy Macdonald - Mr Rock & Roll [Gretz]
Punt achter Mr.* denotes required fields.