MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2022 [Nominatietopic]

zoeken in:
Arab Strab - The Turning Of Our Bones -> Arab Strap

Dit lijstje van titan is precies niet meegenomen? Ik herinnerde me dat Map of the Problematique van Muse genomineerd was en zag die niet staan in de lijst dus keek ik even na of die wel genomineerd was.

Casartelli (moderator)
JoaMuse schreef:
Dit lijstje van titan is precies niet meegenomen? Ik herinnerde me dat Map of the Problematique van Muse genomineerd was en zag die niet staan in de lijst dus keek ik even na of die wel genomineerd was.
Scherp!

Niets ten nadele van de andere aanvullingen tot nu toe, maar hier doen we het wel voor. Update volgt.

Onweerwolf schreef:
^

Daarom gewoon alles me hoofdletter aan het begin van een woord tenzij heel specifiek en onmiskenbaar duidelijk wordt afgeweken.

Dat wordt dan veelvuldig fout gedaan (maar het wordt in de openingspost ook niet duidelijk aangegeven zover ik zie).

Onweerwolf
Poek schreef:
(quote)

Dat wordt dan veelvuldig fout gedaan (maar het wordt in de openingspost ook niet duidelijk aangegeven zover ik zie).

Ik pas dat soort dingen bij De Trui (en voorheen De Ladder) altijd automatisch aan met een Excel formule, dus ik heb daar nooit een regel voor gemaakt.

Wat een mooi werk weer. Complimenten voor de organisatoren, dat zij altijd dit muziekfeestje voor ons organiseren.

Is het niet een idee voor de overgebleven nominaties om alle vergeten klassiekers in een paar ladders te gooien zodat wij kunnen stemmen welke er door mogen? Om maar even in de geest van het ladderen te blijven

Dat hebben we inderdaad ook nog even besproken luigifort. Dit jaar hebben we daar niet voor gekozen maar ik kan me goed voorstellen dat we dat volgend jaar wel gaan doen.

Onweerwolf
El Ninjo schreef:
Dat hebben we inderdaad ook nog even besproken luigifort. Dit jaar hebben we daar niet voor gekozen maar ik kan me goed voorstellen dat we dat volgend jaar wel gaan doen.

Volgens mij hebben we zodoende vroeger ook al eens een Lady Gaga ladder gehad als aanloop op de MuMeLadder. Dat waren mooie tijden.

Kink liefhebber Casartelli?

Crowded House - Fingers of Love [Outlaw41]
Everything Everything - No Reptiles [Outlaw41]
Prefab Sprout - Bonny [Outlaw41]
Pumarosa - Priestess [Outlaw41]

ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! ( A Man after Midnight ) [Dance Lover]

Onnodige spaties voor en achter de haakjes.

Almand Brothers Band - Whipping Post [danny de punk]
The Allman Brothers Band *

Amy Macdonald - Mr Rock & Roll [Gretz]
Punt achter Mr.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:42 uur

geplaatst: vandaag om 03:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.