Muziek / Muziekgames / Radio 2 Top 2000 XXL KO
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2022, 15:14 uur
2002 Paul McCartney & Wings - Silly Love Songs vs. Frankie Laine - Rawhide
1-0
1-0
0
geplaatst: 22 februari 2022, 15:23 uur
2-1
Rolling rolling rolling
Als kind zat ik graag voorin
Nu heb ik zelf zo'n ding
Rawhiiiide
Rolling rolling rolling
Als kind zat ik graag voorin
Nu heb ik zelf zo'n ding
Rawhiiiide
1
geplaatst: 22 februari 2022, 15:29 uur
Pagina 450!!
2003 Live - Lightning crashes vs. The War on Drugs - Pain
0-1
2003 Live - Lightning crashes vs. The War on Drugs - Pain
0-1
1
geplaatst: 22 februari 2022, 15:29 uur
Gretz schreef:
ArthurDZ: wat is jouw truc om de uitslagen van de battles te verwerken zonder dat het je veel tijd kost?
ArthurDZ: wat is jouw truc om de uitslagen van de battles te verwerken zonder dat het je veel tijd kost?
Ik heb alle battles in Excel staan, in vier cellen (battlenummer, nummer 1, vs. en nummer 2). Ik hou het doorheen de dag gewoon een beetje in de gaten en ledig telkens de cel van de nummers die zijn afgevallen, aan het einde van een ronde hou ik dan alle nummers over die nogmaals door random.org gehaald moeten worden. Er zullen vast wel manieren zijn om het meer te automatiseren, maar op deze manier werkt het wel prettig vind ik zelf. Op deze manier spot ik ook snel wanneer er iets misgaat, battles die worden overgeslagen of per ongeluk opnieuw gespeeld, bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 22 februari 2022, 15:32 uur
ArthurDZ schreef:
Ik heb alle battles in Excel staan, in vier cellen (battlenummer, nummer 1, vs. en nummer 2). Ik hou het doorheen de dag gewoon een beetje in de gaten en ledig telkens de cel van de nummers die zijn afgevallen, aan het einde van een ronde hou ik dan alle nummers over die nogmaals door random.org gehaald moeten worden. Er zullen vast wel manieren zijn om het meer te automatiseren, maar op deze manier werkt het wel prettig vind ik zelf. Op deze manier spot ik ook snel wanneer er iets misgaat, battles die worden overgeslagen of per ongeluk opnieuw gespeeld, bijvoorbeeld.
(quote)
Ah mijn methode is vergelijkbaar. Dan niet met cellen ledigen, maar met een extra kolom om aan te geven welk nummer de battle heeft gewonnen.
0
geplaatst: 22 februari 2022, 15:33 uur
3-3
Live is samen met Guns n Roses een van de ergste dingen die de muziekwereld overkomen is (ja ik weet dat er dingen als Snelle en Suzan en Freek bestaan maar ik beperk met hier tot serieuze pogingen om muziek te maken)
Live is samen met Guns n Roses een van de ergste dingen die de muziekwereld overkomen is (ja ik weet dat er dingen als Snelle en Suzan en Freek bestaan maar ik beperk met hier tot serieuze pogingen om muziek te maken)
1
geplaatst: 22 februari 2022, 15:38 uur
Scorpion_21 schreef:
3-3
Live is samen met Guns n Roses een van de ergste dingen die de muziekwereld overkomen is
3-3
Live is samen met Guns n Roses een van de ergste dingen die de muziekwereld overkomen is
Zelden zo'n waarheid als een koe gelezen hier.
3-5
0
geplaatst: 22 februari 2022, 15:38 uur
2004 Mary J. Blige & U2 - One vs. Gloria Gaynor - Never can say goodbye
0-1
0-1
0
geplaatst: 22 februari 2022, 15:40 uur
0-2
Live, Guns 'N' Roses, Snelle en Suzanne & Freek... ze kunnen allemaal niet op tegen de wansmaak van die vreselijke verkrachting van het prachtige One
Live, Guns 'N' Roses, Snelle en Suzanne & Freek... ze kunnen allemaal niet op tegen de wansmaak van die vreselijke verkrachting van het prachtige One

2
geplaatst: 22 februari 2022, 15:41 uur
En eens met Arhur: het is een van de meest overbodige versies ooit gemaakt.
0
geplaatst: 22 februari 2022, 15:41 uur
2005 Krezip - I would stay vs. Robbie Williams - Advertising Space
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.