MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Radio 2 Top 2000 XXL KO

zoeken in:
3-3

Pray for Marco, of niet dan ArthurDZ?

2002 Paul McCartney & Wings - Silly Love Songs vs. Frankie Laine - Rawhide

1-0

2-1

Rolling rolling rolling
Als kind zat ik graag voorin
Nu heb ik zelf zo'n ding
Rawhiiiide

Ah kom op jongens. Zo'n klassieker. Denk Blues Brothers.

Pagina 450!!

2003 Live - Lightning crashes vs. The War on Drugs - Pain

0-1

Gretz schreef:
ArthurDZ: wat is jouw truc om de uitslagen van de battles te verwerken zonder dat het je veel tijd kost?

Ik heb alle battles in Excel staan, in vier cellen (battlenummer, nummer 1, vs. en nummer 2). Ik hou het doorheen de dag gewoon een beetje in de gaten en ledig telkens de cel van de nummers die zijn afgevallen, aan het einde van een ronde hou ik dan alle nummers over die nogmaals door random.org gehaald moeten worden. Er zullen vast wel manieren zijn om het meer te automatiseren, maar op deze manier werkt het wel prettig vind ik zelf. Op deze manier spot ik ook snel wanneer er iets misgaat, battles die worden overgeslagen of per ongeluk opnieuw gespeeld, bijvoorbeeld.

ArthurDZ schreef:
(quote)

Ik heb alle battles in Excel staan, in vier cellen (battlenummer, nummer 1, vs. en nummer 2). Ik hou het doorheen de dag gewoon een beetje in de gaten en ledig telkens de cel van de nummers die zijn afgevallen, aan het einde van een ronde hou ik dan alle nummers over die nogmaals door random.org gehaald moeten worden. Er zullen vast wel manieren zijn om het meer te automatiseren, maar op deze manier werkt het wel prettig vind ik zelf. Op deze manier spot ik ook snel wanneer er iets misgaat, battles die worden overgeslagen of per ongeluk opnieuw gespeeld, bijvoorbeeld.

Ah mijn methode is vergelijkbaar. Dan niet met cellen ledigen, maar met een extra kolom om aan te geven welk nummer de battle heeft gewonnen.

3-3

Live is samen met Guns n Roses een van de ergste dingen die de muziekwereld overkomen is (ja ik weet dat er dingen als Snelle en Suzan en Freek bestaan maar ik beperk met hier tot serieuze pogingen om muziek te maken)

Scorpion_21 schreef:
3-3

Live is samen met Guns n Roses een van de ergste dingen die de muziekwereld overkomen is

Zelden zo'n waarheid als een koe gelezen hier.

3-5

2004 Mary J. Blige & U2 - One vs. Gloria Gaynor - Never can say goodbye

0-1

0-2

Live, Guns 'N' Roses, Snelle en Suzanne & Freek... ze kunnen allemaal niet op tegen de wansmaak van die vreselijke verkrachting van het prachtige One

0-4 wat een gedrocht dat One

En eens met Arhur: het is een van de meest overbodige versies ooit gemaakt.

2005 Krezip - I would stay vs. Robbie Williams - Advertising Space

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:06 uur

geplaatst: vandaag om 08:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.