Muziek / Muziekgames / Radio 2 Top 2000 XXL KO
zoeken in:
1
geplaatst: 26 december 2021, 15:32 uur
Thank God Christmas is over 
358 Bruce Springsteen - Waitin' on a Sunny Day vs. Louis Armstrong - What a Wonderful World
0-1

358 Bruce Springsteen - Waitin' on a Sunny Day vs. Louis Armstrong - What a Wonderful World
0-1
0
geplaatst: 26 december 2021, 15:44 uur
359 Genesis - Home by the Sea vs. Full House - Standing on the inside
1-0
1-0
2
geplaatst: 26 december 2021, 15:46 uur
2-0 de oprotplaat bij het kerstdiner gister.
Mijn zwager vertelde gister een leuke anekdote dat in zowat heel Azië bij het sluiten van winkels, restaurants, kroegen etc overal de oprotplaat Going Home van Kenny G was en ze allemaal langzaam naar de uitgang schuifelden. Alsof Mao zelf het zo had ingesteld
Mijn zwager vertelde gister een leuke anekdote dat in zowat heel Azië bij het sluiten van winkels, restaurants, kroegen etc overal de oprotplaat Going Home van Kenny G was en ze allemaal langzaam naar de uitgang schuifelden. Alsof Mao zelf het zo had ingesteld

1
geplaatst: 26 december 2021, 15:50 uur
luigifort schreef:
Niet t laatste rondje van Hazes?
1
geplaatst: 26 december 2021, 16:19 uur
360 Herman Brood & His Wild Romance - Never Be Clever vs. Bee Gees - Lonely Days
0-1 nipt
0-1 nipt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.