Muziek / Muziekgames / Radio 2 Top 2000 XXL KO
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2022, 14:11 uur
0-5
715 Dr. Hook - When You're in Love with a Beautiful Woman vs. Whitney Houston - How Will I Know
0-1 favje van Whitney
715 Dr. Hook - When You're in Love with a Beautiful Woman vs. Whitney Houston - How Will I Know
0-1 favje van Whitney
0
geplaatst: 3 januari 2022, 14:24 uur
716 Electric Light Orchestra - Livin' Thing vs. Smokie - Needles and pins
1-0
1-0
0
geplaatst: 3 januari 2022, 14:29 uur
5-0
717 Bon Jovi - Keep the Faith vs. The Beatles - Yellow Submarine
1-0
717 Bon Jovi - Keep the Faith vs. The Beatles - Yellow Submarine
1-0
1
geplaatst: 3 januari 2022, 14:36 uur
0
geplaatst: 3 januari 2022, 14:39 uur
Arrie schreef:
Stop de persen! Johan en Luigi stemmen verschillend.
Stop de persen! Johan en Luigi stemmen verschillend.
Door jullie overdreven focus op 'jut en jul' zoals jullie zeggen wordt jullie beeld en stigma over een ander veel groter dan de bedoeling is. Dus doe jullie zelf en ons een plezier door dat minder te doen

1
geplaatst: 3 januari 2022, 14:42 uur
luigifort schreef:
Door jullie overdreven focus op 'jut en jul' zoals jullie zeggen wordt jullie beeld en stigma over een ander veel groter dan de bedoeling is. Dus doe jullie zelf en ons een plezier door dat minder te doen
(quote)
Ach, wij doen hetzelfde met de 'kuikens' en die stemmen ook altijd hetzelfde en houd ik ook amper uit elkaar

0
geplaatst: 3 januari 2022, 14:43 uur
Ik heb wel betere dingen te doen dan continu een focus te hebben op het kijken of Arrie en Jordi hetzelfde stemmen bv, het boeit me geen ene reet...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.