Muziek / Muziekgames / Radio 2 Top 2000 XXL KO
zoeken in:
1
geplaatst: 18 januari 2022, 15:56 uur
Nee hoor, gewoon de artiest van de laatste battle intikken, in dit geval Chiffons, en dan krijg je de resultaten te zien in welke berichten de Chiffons zijn genoemd: dus ook het overzichtslijstje.
Hoe denk je anders dat ik zo snel deze volgende battle kon plaatsen? Ik kan echt niet heksen, hoor.
Hoe denk je anders dat ik zo snel deze volgende battle kon plaatsen? Ik kan echt niet heksen, hoor.

1
geplaatst: 18 januari 2022, 16:04 uur
Scorpion_21 schreef:
Die zoekfunctie is zinloos als je niet weet waar je moet zoeken en die plek ook om de zoveel battles verschilt.
(quote)
Die zoekfunctie is zinloos als je niet weet waar je moet zoeken en die plek ook om de zoveel battles verschilt.
Die battles worden per duizend geplaatst dus dat is het probleem niet. Maar goed pagina 225.
0
geplaatst: 18 januari 2022, 16:05 uur
1154 Bill Withers - Lovely Day vs. Shania Twain - That don't impress me much
3-0
3-0
0
geplaatst: 18 januari 2022, 16:06 uur
vigil schreef:
Die battles worden per duizend geplaatst dus dat is het probleem niet. Maar goed pagina 225.
(quote)
Dank. Dat was me zonder deze post totaal niet duidelijk. Misschien iets om mee te nemen voor de volgende loting. Als die ook in t lotingentopic verschijnt, zijn er iig 2 plekken waar ze te vinden zijn. Die laatste zou voor mij beter werken.

0
geplaatst: 18 januari 2022, 16:06 uur
Scorpion_21 schreef:
Dank. Dat was me zonder deze post totaal niet duidelijk. Misschien iets om mee te nemen voor de volgende loting
(quote)
Dank. Dat was me zonder deze post totaal niet duidelijk. Misschien iets om mee te nemen voor de volgende loting
Ik overdreef zie ik nu, per 600

0
geplaatst: 18 januari 2022, 16:07 uur
5-0
1155 The Beach Boys - Cottonfields vs. Derek & the Dominos - Layla
1-0
Ik copy de lijst naar mijn kladblok op de laptop, heb ik het ook zo bij de hand, op mobiel wordt wat lastiger denk ik (lees, ben ik wat minder handig in
)
Zo kan ook:
1156 John Lennon - Jealous Guy vs. ABBA - Ring Ring
1157 Saybia - The second you sleep vs. Frans Halsema - Zondagmiddag Buitenveldert
1158 Eagles - Wasted Time vs. Jewel Akens - The birds and the bees
1159 The Knack - My Sharona vs. The Beatles - I Feel Fine
1160 Sting - If you love somebody set them free vs. Leonard Bernstein - Maria
1161 Alicia Keys - If I Ain't Got You vs. Van Halen - Ain't Talkin' 'bout Love
1162 Bread - If vs. Cuby + Blizzards - Window of My Eyes
1163 Bob Dylan - Rainy Day Women No.s 12 & 35 vs. Neil Young - Harvest moon
1164 BZN - Just an illusion vs. Katie Melua - Spider's Web
1165 Extreme - More Than Words vs. Alvin Stardust - Pretend
1155 The Beach Boys - Cottonfields vs. Derek & the Dominos - Layla
1-0
Ik copy de lijst naar mijn kladblok op de laptop, heb ik het ook zo bij de hand, op mobiel wordt wat lastiger denk ik (lees, ben ik wat minder handig in
)Zo kan ook:
1156 John Lennon - Jealous Guy vs. ABBA - Ring Ring
1157 Saybia - The second you sleep vs. Frans Halsema - Zondagmiddag Buitenveldert
1158 Eagles - Wasted Time vs. Jewel Akens - The birds and the bees
1159 The Knack - My Sharona vs. The Beatles - I Feel Fine
1160 Sting - If you love somebody set them free vs. Leonard Bernstein - Maria
1161 Alicia Keys - If I Ain't Got You vs. Van Halen - Ain't Talkin' 'bout Love
1162 Bread - If vs. Cuby + Blizzards - Window of My Eyes
1163 Bob Dylan - Rainy Day Women No.s 12 & 35 vs. Neil Young - Harvest moon
1164 BZN - Just an illusion vs. Katie Melua - Spider's Web
1165 Extreme - More Than Words vs. Alvin Stardust - Pretend
0
geplaatst: 18 januari 2022, 16:11 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik heb 10 pagina's teruggezocht om de battles te vinden maar zag daar alleen battles die al waren geweest. Is er geen gemakkelijker manier met 1 vaste pagina voor lotingen? Zoals het lotingen topic. Ik wil niet iemand anders belasten met plaatsen van de volgende battle maar de nieuwe battles staan om de zoveel battles op een nieuwe pagina. Heel onoverzichtelijk
Ik heb 10 pagina's teruggezocht om de battles te vinden maar zag daar alleen battles die al waren geweest. Is er geen gemakkelijker manier met 1 vaste pagina voor lotingen? Zoals het lotingen topic. Ik wil niet iemand anders belasten met plaatsen van de volgende battle maar de nieuwe battles staan om de zoveel battles op een nieuwe pagina. Heel onoverzichtelijk
Als je rechtsboven zoekt op mijn gebruikersnaam (dus niet 'bericht' of 'beide') dan kom je de battles wel snel tegen! Bedankt in ieder geval voor de moeite, op deze manier halen we de vaart er hier niet nodeloos uit (we moeten namelijk nog een heel aantal battles tot het einde
)
0
geplaatst: 18 januari 2022, 16:29 uur
5-1
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.