MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2022]

zoeken in:
Had al zo'n voorgevoel dat Myth eens de stuntrenner ging worden

2022 was dan ook een fantastisch Strandhuisjaar

Onweerwolf

Wasted Days gaat ook als een speer!!!

En met Teunnis lijstje keren Frank Ocean & Santigold weer terug aan de bovenkant van het rechter rijtje.

En Grimes van de laatste plaats af?

Titmeister schreef:
Vooral FAK, Big Thief had ik ruim in de top 10 verwacht.

Wel treurig dat Inspector Norse in 10 jaar tijd niet één keer de finale heeft gehaald, laat staan überhaupt de top 100... Ook Depak Ine en Renata flink gekelderd. Tijd voor wat Dance Lovers als tegengewicht aan al die indieheads hier.

Ik juich je pleidooi van harte toe!

Sowieso hadden Depak Ine, Renata & Inspector Norse allang een keer de finale moeten halen.

Onweerwolf

Titmeister schreef:

Wel treurig dat Inspector Norse in 10 jaar tijd niet één keer de finale heeft gehaald, laat staan überhaupt de top 100... Ook Depak Ine en Renata flink gekelderd. Tijd voor wat Dance Lovers als tegengewicht aan al die indieheads hier.

De πŸ‡³πŸ‡΄ Inspector staat in het laatste jaar dat ie mee mag doen als het goed is wel hoger dan ooit! eerder jaren nooit de Top 100 gehaald.

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

De πŸ‡³πŸ‡΄ Inspector staat in het laatste jaar dat ie mee mag doen als het goed is wel hoger dan ooit! eerder jaren nooit de Top 100 gehaald.

Dit jaar op #151,

Onweerwolf

#NowPlaying
Gretznomi
πŸ‡ΈπŸ‡ͺ Makthaverskan - Asleep
β™‘♥︎ IT'S NOT ME YOU'RE DREEEEEEEEAMING OOOOOOOOOOF!!!!!!!

https://www.gp.se/image/policy:1.4714331:1507550456/Makthaverskan4.jpg?f=Regular&w=960&$p$f$w=a190f17

Gretz schreef:
(quote)

Precies mijn punt. Als je kijkt wat voor bleke indienummers de afgelopen jaren de finale hebben gehaald, kun je toch onmogelijk verkopen dat zo'n danceklassieker als Inspector Norse in al die jaren nooit boven een 151e plaats is geëindigd

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA πŸ‡«πŸ‡·

#NowPlaying

πŸ‡¬πŸ‡§ #61 London Grammar - Wasting My Young Years πŸ‡«πŸ‡·

Ein-de-lijk hoger dan Strong, zoooooooooo terecht!!!

https://ichef.bbci.co.uk/news/976/cpsprodpb/0F29/production/_96518830_6ba89d07-e683-43a4-ba8b-04c3e75d4f55.jpg

Onweerwolf

Titmeister schreef:
(quote)

Precies mijn punt. Als je kijkt wat voor bleke indienummers de afgelopen jaren de finale hebben gehaald, kun je toch onmogelijk verkopen dat zo'n danceklassieker als Inspector Norse in al die jaren nooit boven een 151e plaats is geëindigd

Ja, compleet mee eens. Ik roep ook al sinds de geweldige entree van Todd in Song van het Jaar 2012 dat deze epische klassieker alle Ladderspellen moet veroveren. Deze spot in De Witte Trui is nog steeds veel te laag, zeker als je bedenkt dat Caribou, Burial en Röyksopp het allemaal wel gered hebben

Onweerwolf
Het bokje al met 20 punten verschil.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Dit jaar op #151,

Blijkbaar ben ik op dat moment even in slaap gevallen

Weet niet wat ik spannender vind, de trui-uitslag, de WK-finale of wat voor stomme bijnamen Geert telkens weer gaat verzinnen

Onweerwolf

Finn weet Future Islands tenminste naar waarde te schatten! Staat voorlopig veel te laag hoor hastn.

Onweerwolf

Onweerwolf
Damn! Toch weer spannend.

Hopelijk valt de top 2 finaal nog buiten de prijzen, anders teleurstelling alom hier.

Onweerwolf

Gelukkig gaat ie 0 km/u.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:29 uur

geplaatst: vandaag om 19:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.