Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2022]
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2022, 21:29 uur
Puntenverdeling: 7-5-4-3-1 (Dit laten staan!)
Ronde 1 - Ladder 1: Fraaie ladder!
41 Susanne Sundfør - Undercover +5
42 London Grammar - Strong +7
39 Altin Gün - Ordunun Dereleri
38 Radiohead - Burn The Witch +3
35 Chromatics - Cherry +4
28 Sufjan Stevens - Death With Dignity
27 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island
19 Magna Carta Cartel - Sway
11 Aaron Lee Tasjen - Another Lonely Day +1
Nieuwe ladder vanaf: donderdag 6 januari 19:30
41 Susanne Sundfør - Undercover +5
42 London Grammar - Strong +7
39 Altin Gün - Ordunun Dereleri
38 Radiohead - Burn The Witch +3
35 Chromatics - Cherry +4
28 Sufjan Stevens - Death With Dignity
27 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island
11 Aaron Lee Tasjen - Another Lonely Day +1
0
geplaatst: 5 januari 2022, 21:36 uur
43 Altin Gün - Ordunun Dereleri +4
42 Susanne Sundfør - Undercover +1
42 London Grammar - Strong
38 Radiohead - Burn The Witch
38 Chromatics - Cherry +3
35 Sufjan Stevens - Death With Dignity +7
32 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island +5
11 Aaron Lee Tasjen - Another Lonely Day
43 Altin Gün - Ordunun Dereleri +4
42 Susanne Sundfør - Undercover +1
42 London Grammar - Strong
38 Radiohead - Burn The Witch
38 Chromatics - Cherry +3
35 Sufjan Stevens - Death With Dignity +7
32 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island +5
0
geplaatst: 5 januari 2022, 22:02 uur
Ronde 1 - Ladder 1:
47 London Grammar - Strong +5
45 Radiohead - Burn The Witch +7
43 Altin Gün - Ordunun Dereleri
43 Susanne Sundfør - Undercover +1
41 Chromatics - Cherry +3
39 Sufjan Stevens - Death With Dignity +4
32 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island
Ronde 1 - Ladder 1:
47 London Grammar - Strong +5
45 Radiohead - Burn The Witch +7
43 Altin Gün - Ordunun Dereleri
43 Susanne Sundfør - Undercover +1
41 Chromatics - Cherry +3
39 Sufjan Stevens - Death With Dignity +4
32 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island
0
geplaatst: 5 januari 2022, 22:18 uur
Ronde 1 - Ladder 1:
52 London Grammar - Strong +5
48 Chromatics - Cherry +7
47 Altin Gün - Ordunun Dereleri +4
45 Radiohead - Burn The Witch
43 Susanne Sundfør - Undercover
39 Sufjan Stevens - Death With Dignity
33 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island +1
22 Magna Carta Cartel - Sway +3
Sway is een leuke ontdekking
Ronde 1 - Ladder 1:
52 London Grammar - Strong +5
48 Chromatics - Cherry +7
47 Altin Gün - Ordunun Dereleri +4
45 Radiohead - Burn The Witch
39 Sufjan Stevens - Death With Dignity
33 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island +1
22 Magna Carta Cartel - Sway +3
Sway is een leuke ontdekking
0
geplaatst: 5 januari 2022, 22:53 uur
Ronde 1 - Ladder 1:
55 London Grammar - Strong +3
51 Altin Gün - Ordunun Dereleri +4
50 Radiohead - Burn The Witch +5
49 Chromatics - Cherry +1
46 Sufjan Stevens - Death With Dignity +7
33 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island
22 Magna Carta Cartel - Sway
Ronde 1 - Ladder 1:
55 London Grammar - Strong +3
51 Altin Gün - Ordunun Dereleri +4
50 Radiohead - Burn The Witch +5
49 Chromatics - Cherry +1
46 Sufjan Stevens - Death With Dignity +7
33 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island
0
geplaatst: 5 januari 2022, 23:10 uur
Ronde 1 - Ladder 1:
55 London Grammar - Strong
54 Altin Gün - Ordunun Dereleri +3
54 Radiohead - Burn The Witch +4
51 Sufjan Stevens - Death With Dignity +5
49 Chromatics - Cherry
44 Susanne Sundfør - Undercover +1
40 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island +7
Ronde 1 - Ladder 1:
54 Altin Gün - Ordunun Dereleri +3
54 Radiohead - Burn The Witch +4
51 Sufjan Stevens - Death With Dignity +5
49 Chromatics - Cherry
44 Susanne Sundfør - Undercover +1
40 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island +7
0
geplaatst: 5 januari 2022, 23:25 uur
Ronde 1 - Ladder 1:
57 Radiohead - Burn The Witch +3
56 Sufjan Stevens - Death With Dignity +5
55 Altin Gün - Ordunun Dereleri +1
53 Chromatics - Cherry +4
44 Susanne Sundfør - Undercover
47 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island +7
Ronde 1 - Ladder 1:
57 Radiohead - Burn The Witch +3
56 Sufjan Stevens - Death With Dignity +5
55 Altin Gün - Ordunun Dereleri +1
53 Chromatics - Cherry +4
47 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island +7
0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:04 uur
Ben ik de enige bij wie de Spotify-link (vorige pagina) in de browser opent, waarbij er niet de optie is om via de app te luisteren? En wanneer ik in de browser een song aanklik op op play druk, opent die gewoon een nieuw venster met dezelfde pagina in plaats van een song af te spelen. En zo door.
0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:09 uur
Bij mij werken Spotify-links ook totaal niet. Ik moet de link of de URI kopiëren en zoeken in Spotify om bij de playlist te komen. Dit is al zo sinds Spotify bestaat als browser-pagina.
0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:11 uur
Ik heb het ook even via de zoekfunctie gedaan nu. Dus op dat vlak geen probleem. 'k Vroeg me af of het aan mijn browser lag, vandaar.
1
geplaatst: 6 januari 2022, 00:13 uur
Onweerwolf, dit is waarom ik bij SvhJ altijd ook de URI meegeef, naast de link. Doe verder met deze info wat je wilt.
0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:21 uur
esteban schreef:
Ben ik de enige bij wie de Spotify-link (vorige pagina) in de browser opent, waarbij er niet de optie is om via de app te luisteren? En wanneer ik in de browser een song aanklik op op play druk, opent die gewoon een nieuw venster met dezelfde pagina in plaats van een song af te spelen. En zo door.
Telefoon of laptop/desktop? Misschien ligt het wel aan de browser want als ik in Chrome op de link klik, krijg ik meteen een pop up met de vraag of ik Spotify wil openen
0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:22 uur
En ook op mijn telefoon (eveneens Chrome) gaat het perfect. Springt meteen naar mijn Spotify app
0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:23 uur
Arrie schreef:
Telefoon of laptop/desktop? Misschien ligt het wel aan de browser want als ik in Chrome op de link klik, krijg ik meteen een pop up met de vraag of ik Spotify wil openen
(quote)
Laptop. Normaal krijg ik dat ook altijd die 'openen in Spotify', maar bij deze links niet. Ondertussen in Vivaldi, Chrome en Firefox getest. Overal hetzelfde euvel. Ook bij andere links in andere threads geprobeerd, daar geen probleem.
Enfin, ik kan verder via de zoekfunctie. Momenteel aan 't luisteren.

0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:24 uur
Arrie schreef:
(quote)
Ik gebruik ook Chrome (op de laptop). Wellicht iets met cookies?
0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:30 uur
PS: Klopt het dat London Grammar met Strong niet in de lijst staat? Dat ik zeker naar de juiste aan 't luisteren ben. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 6 januari 2022, 00:31 uur
Teunnis schreef:
Onweerwolf, dit is waarom ik bij SvhJ altijd ook de URI meegeef, naast de link. Doe verder met deze info wat je wilt.
Check. Ja ik gebruik het zelf verder ook nooit. Maar de URI links staan ook gewoon in het overzichtstopic.
1
geplaatst: 6 januari 2022, 00:32 uur
esteban schreef:
PS: Klopt het dat London Grammar met Strong niet in de lijst staat? Dat ik zeker naar de juiste aan 't luisteren ben.
Ik weet dat Wolf die er met alle liefde uit zou gooien maar hij staat er wel in, dus wellicht heb je de playlist met enkel nieuwe nominaties.
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 januari 2022, 00:33 uur
esteban schreef:
Die staat gewoon in de normale playlist, niet in de advanced playlist.
3
geplaatst: 6 januari 2022, 00:35 uur
Arrie schreef:
Ik weet dat Wolf die er met alle liefde uit zou gooien maar hij staat er wel in, dus wellicht heb je de playlist met enkel nieuwe nominaties.
(quote)
Ik ben wel pro een Wolffilter: dat alle nummers die Onweerwolf ruk vindt, bij voorbaat geschrapt worden.
0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:38 uur
Ik kan alleen de Advanced lijst vinden via de zoekfunctie. De links werken niet bij mij, ook die in het Overzicht-topic niet. Om de één of andere reden doet dit zich enkel voor met jouw lijsten aan deze kant van 't scherm. Heel vreemd. *krabt aan hoofd*
1
geplaatst: 6 januari 2022, 00:39 uur
esteban schreef:
Ik kan alleen de Advanced lijst vinden via de zoekfunctie. De links werken niet bij mij.
(quote)
Ik kan alleen de Advanced lijst vinden via de zoekfunctie. De links werken niet bij mij.
Dit in je zoekbalk plempen:
spotify:user:onweerwolf:playlist:5CBCagNSECIWvYEZEo8A39
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 januari 2022, 00:43 uur
Dat werkt wel? Maar dat is exact wat er in het overzichtstopic staat hoor.

Tenzij ik iets mis.
0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:47 uur
Ik had het over de aanklikbare links. 
Van de niet aanklikbare links wist ik niet dat je die in Spotify-zoekbalk kon plakken. Bij deze.

Van de niet aanklikbare links wist ik niet dat je die in Spotify-zoekbalk kon plakken. Bij deze.
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 januari 2022, 00:48 uur
esteban schreef:

Maar dan snap ik niet wat er precies mis is met mijn aanklikbare links aangezien je zegt dat je alleen problemen hebt met die van mij en niet van anderen. Kun je aangeven wat het verschil is?
0
geplaatst: 6 januari 2022, 00:56 uur
Wanneer ik op jouw link klik, krijg ik de (volledige) playlist in mijn browsers (Vivaldi, Chrome, Firefox) die er lichtjes anders uitziet dan normaal het geval is. Ik kan de play-knop niet gebruiken en ook geen liedjes aanklikken, want dan opent die een ander browser-venster met opnieuw dezelfde pagina. Er staat rechtsboven "App Openen", maar dan doet hetzelfde zich voor. Dezelfde pagina verschijnt opnieuw in een nieuw browser-venster.
Bij andere links op het forum, die nochtans exact hetzelfde opgebouwd zijn, heb ik dat niet. Dus ik snap zelf ook niet waar het aan ligt. Daar opent die de lijst ook in de browser, maar kan ik meteen voor "Openen in Spotify" kiezen, wat dan ook effectief werkt, of in de browser zélf de eerste 100 afspelen.
Bon, blijkbaar is dit bij niemand anders het geval, dus ik ga nu vooral luisteren en punten uitdelen.
Bij andere links op het forum, die nochtans exact hetzelfde opgebouwd zijn, heb ik dat niet. Dus ik snap zelf ook niet waar het aan ligt. Daar opent die de lijst ook in de browser, maar kan ik meteen voor "Openen in Spotify" kiezen, wat dan ook effectief werkt, of in de browser zélf de eerste 100 afspelen.
Bon, blijkbaar is dit bij niemand anders het geval, dus ik ga nu vooral luisteren en punten uitdelen.

1
Onweerwolf
geplaatst: 6 januari 2022, 01:02 uur
esteban schreef:
Wanneer ik op jouw link klik, krijg ik de (volledige) playlist in mijn browsers (Vivaldi, Chrome, Firefox) die er lichtjes anders uitziet dan normaal het geval is. Ik kan de play-knop niet gebruiken en ook geen liedjes aanklikken, want dan opent die een ander browser-venster met opnieuw dezelfde pagina. Er staat rechtsboven "App Openen", maar dan doet hetzelfde zich voor. Dezelfde pagina verschijnt opnieuw in een nieuw browser-venster.
Ik gebruik zelf Vivaldi en bij mij werkt het wel. Ik weet niet zo goed wat ik zou moeten aanpassen als je zegt dat andere identiek ogende playlist links wel werken. Als iemand anders ook dit probleem hefet dan hoor ik het graag.
0
geplaatst: 6 januari 2022, 01:04 uur
Ronde 1 - Ladder 1:
62 London Grammar - Strong +7
57 Radiohead - Burn The Witch
56 Sufjan Stevens - Death With Dignity
57 Chromatics - Cherry +4
55 Altin Gün - Ordunun Dereleri
48 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island +1
27 Magna Carta Cartel - Sway +5
14 Aaron Lee Tasjen - Another Lonely Day +3
Ronde 1 - Ladder 1:
62 London Grammar - Strong +7
57 Radiohead - Burn The Witch
56 Sufjan Stevens - Death With Dignity
57 Chromatics - Cherry +4
55 Altin Gün - Ordunun Dereleri
48 Julia Holter - Lucette Stranded On The Island +1
27 Magna Carta Cartel - Sway +5
14 Aaron Lee Tasjen - Another Lonely Day +3
0
geplaatst: 6 januari 2022, 01:05 uur
Onweerwolf schreef:
Ik gebruik zelf Vivaldi en bij mij werkt het wel. Ik weet niet zo goed wat ik zou moeten aanpassen als je zegt dat andere identiek ogende playlist links wel werken. Als iemand anders ook dit probleem hefet dan hoor ik het graag.
(quote)
De uri die ik deelde was exact dezelfde als degene die op de overzichtspagina staat. Wellicht is ie wat weggestopt in alle posts daar. Idee: ook in de posts van de ladders de uri (en url) plaatsen?
* denotes required fields.