MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter 2022

zoeken in:

afschuwelijk inderdaad

1

Haha, tophoes: 8

3

Binnen zijn oeuvre toch wel één van zijn mindere.

Finn schreef:
afschuwelijk inderdaad

1

Moeilijk te peilen of het bewust zo vreselijk is of dat de artiest er een drama van gemaakt heeft. Ik ga uit van het eerste.

Ik geef niet vaak een 1 maar deze vind ik echt afgrijselijk:

1

Zal ik nu heel obstinaat een 9 geven?
Ik wilde eerst ook een 1 geven, maar...
De hoes geeft me wel veel zin om deze klassieker weer eens te kijken.
En deze trigger is ook wat waard.
Hoeveel waard?
Een 6,66.

Ik vind het namelijk toch wel gedurfd dat Bowie - waarvan ik op deze site begrepen heb dat hij dit ontwerp destijds, rond de millenniumwisseling, zelf in elkaar heeft geflanst - zichzelf zo afzichtelijk als mogelijk heeft geportretteerd. Moed mag worden beloond.

Dat is alvast een veelbelovend begin van het nieuwe jaar. Bowie scoort 2,57 uit 16 stemmers en dat is een stuk lager dan de #1 in de flop 10 van vorig jaar.

Top 10:
01. David Bowie - Toy - 2,57 (16)

Nieuwe:

https://www.musicmeter.nl/images/cover/833000/833212.jpg

Joni Void + Sarah Pagé - Code Versus (2022)

Rode kool!

6,5

ZAP! schreef:
Rode kool!

4,0

Chapeau om deze vage shit op te duikelen: dat geldt zowel voor de hoes als de muziek die ik op bandcamp kan beluisteren.
Voor beide geldt: geen idee wat ik ermee aan moet. Lelijk of fascinerend? Simpel of intrigerend?

Een 6 voor de verwarring.

7 helaas geen typo

Gast
geplaatst: vandaag om 03:42 uur

geplaatst: vandaag om 03:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.