MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Radio 2 Top 2000 XXL KO #3

zoeken in:
23 Procol Harum - A Whiter Shade of Pale vs. Paul McCartney & Wings - Band on the Run

Zozo

1-0

teus schreef:
Battle 18...mooiste van St W eruit voor dat langdradig deprimerend nr

Ach, ik zie t

Nou dan is t einde wel zoek hier...

Casartelli (moderator)
7-1

Casartelli (moderator)
24 Matia Bazar - Ti sento vs. Dire Straits - Brothers in Arms

Casartelli (moderator)
3-0

Zack
3-1

3-2

Jezus die vorige ook weer. Ik vraag me serieus af of ik uberhaupt nog wel moet meestemmen met al die prutuitslagen hier

Boo hoo

5-3

6-4

6-5

Scorpion_21 schreef:
Jezus die vorige ook weer. Ik vraag me serieus af of ik uberhaupt nog wel moet meestemmen met al die prutuitslagen hier

Wat blijft democratische besluitvorming toch ook geweldig, nietwaar?

7-6

Scorpion_21 schreef:

Ach ja, zo gaan die dingen. Ik vind de uitslag van battle 23 vrij logisch, evenals die van The End vs Superstition (Stevie kan beter), maar snap er dan weer niks van dat God Is a DJ met 7-1 van De Bom verliest. Blijf je toch houden in zo'n spel.

7-7

7-9

Patat

Gast
geplaatst: vandaag om 09:52 uur

geplaatst: vandaag om 09:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.