menu

Muziek / Muziekgames / The Fabulous 50's KO!

zoeken in:

avatar van AOVV
3-3

avatar van Edgar18
laxus11, waarom laat je Jerry Lee Lewis nou doorgaan terwijl Bobby Bland na 24 uur op voorsprong stond? Die 'regel' houden we het hele spel al aan.

4-3

avatar van Arrie
5-3

avatar van laxus11
Edgar18 schreef:
laxus11, waarom laat je Jerry Lee Lewis nou doorgaan terwijl Bobby Bland na 24 uur op voorsprong stond? Die 'regel' houden we het hele spel al aan.

4-3


Jerry is door omdat Zack er 6-5 van maakte. De 24 uur is er alleen in noodzaak

avatar van Edgar18
laxus11 schreef:
Jerry is door omdat Zack er 6-5 van maakte. De 24 uur is er alleen in noodzaak
Als er een nieuwe battle had gestaan dan had iemand die al lang geplaatst. Maar omdat het de laatste battle was kon dat niet. Je verzint nu dus gewoon een excuus om je eigen favoriet door te laten gaan.


avatar van Johnny Marr
Edgar18 schreef:
(quote)
Als er een nieuwe battle had gestaan dan had iemand die al lang geplaatst. Maar omdat het de laatste battle was kon dat niet. Je verzint nu dus gewoon een excuus om je eigen favoriet door te laten gaan.

Oei, wat nu laxus11? Einde KO?

6-4

avatar van laxus11
Nee hoor

avatar van jeroentjuhh
2. Jerry Lee Lewis - Whole Lotta Shakin' Goin' On Vs. Jerry Butler with The Impressions - For Your Precious Love

0-1




avatar van Arrie
2-3


avatar van AOVV
2-5

Prachtige oldie.



avatar van Arrie
3. Nina Simone - My Baby Just Cares for Me Vs. Nina Simone - Mood Indigo

0-1



avatar van AOVV
2-2

Mogen allebei door van mij, maar zo werkt het natuurlijk niet.

avatar van Arrie
Regels zijn er om gebroken te worden. Ik ben voor!






avatar van Kees-Jan
4. Cannonball Adderley - Autumn Leaves Vs. Hank Williams - Hey Good Lookin'

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 03:34 uur

geplaatst: vandaag om 03:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.