Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juli 2022, 19:58 uur
thelion schreef:
Alleraardigste startlijst Zack, maar ik mis toch wel wat grote bekende namen????? Geen Dio, Scorpions, RWPL, Saxon, Ghost, Katatonia om er maar een paar te noemen weet natuurlijk niet welke criteria je er op na hebt gehouden.........
Alleraardigste startlijst Zack, maar ik mis toch wel wat grote bekende namen????? Geen Dio, Scorpions, RWPL, Saxon, Ghost, Katatonia om er maar een paar te noemen weet natuurlijk niet welke criteria je er op na hebt gehouden.........
Het probleem van die grote namen is wellicht dat er ofwel te veel mensen op stemmen die er wat minder mee hebben waardoor het gemiddelde al snel zakt, of dat het gaat om oudere bands waar het gemiddelde MusicMeter metalpubliek niet echt mee bezig is. Zo heeft Scorpions geen enkel album met een gemiddelde van 4*. Zoekend bijvoorbeeld op metal met minstens 100 stemmen en een stemgemiddelde van 4* levert 98 albums op. Zonder Dio, Scorpions, Saxon, Ghost...
0
geplaatst: 23 juli 2022, 20:10 uur
5. Alcest - Souvenirs d'un Autre Monde vs. Opeth - Blackwater Park
0-1.
Ik ben benieuwd naar jouw stem, Don Cappuccino.
0-1.
Ik ben benieuwd naar jouw stem, Don Cappuccino.

0
geplaatst: 23 juli 2022, 21:20 uur
2-4
Op beide (nog) geen stem uitgebracht, maar leunen gevoelsmatig tegen de 4,5* aan.
Op beide (nog) geen stem uitgebracht, maar leunen gevoelsmatig tegen de 4,5* aan.
0
geplaatst: 23 juli 2022, 21:52 uur
6. Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings vs. Iron Maiden - Iron Maiden
0-0
0-0
0
geplaatst: 24 juli 2022, 01:19 uur
Als het nu Images & Words geweest zou zijn, dan was het nog een beetje spannend, maar nu is het 'duh!'
3-4
3-4
0
Zack
geplaatst: 24 juli 2022, 06:52 uur
3-5
7. Queensrÿche - Empire vs. Black Sabbath - Vol. 4
0-1
7. Queensrÿche - Empire vs. Black Sabbath - Vol. 4
0-1
0
geplaatst: 24 juli 2022, 11:11 uur
8. Nine Inch Nails - Pretty Hate Machine vs. Metallica - Master of Puppets
Deze plaat van NIN heeft niet veel te zoeken in deze battle. Werd destijds ook maar lauwtjes ontvangen (in metalkringen althans), afgezien van de fantastische opener. De opvolger daarentegen...
0-1
Deze plaat van NIN heeft niet veel te zoeken in deze battle. Werd destijds ook maar lauwtjes ontvangen (in metalkringen althans), afgezien van de fantastische opener. De opvolger daarentegen...
0-1
0
geplaatst: 24 juli 2022, 11:49 uur
9. Dream Theater - Images and Words vs. Paradise Lost - Draconian Times
1-0
1-0
0
geplaatst: 24 juli 2022, 11:52 uur
* denotes required fields.