MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)

zoeken in:

Zo zo, Opeth is behoorlijk gewaagd aan zichzelf.

Ik zorg echter voor een kleine discrepantie tussen Opeth en Opeth, vooral vanwege de impact die eerstgenoemde destijds bij mij bezorgde. Een van mijn eerste échte interviewopdrachten die serieus wat voorstelde: man man man, wat was ik zenuwachtig. Onterecht, bleek achteraf.

7-5

Nou EvilDrSmith, houd ons niet langer in spanning!

Ah, de 48 uur zijn blijkbaar al ruimschoots voorbij.
Dat betekent dat we een winnaar hebben.
EN WAT VOOR EEN!
Laat het beste (metal)album nou stomtoevallig ook écht het allerbeste (metal)album zijn, want dat vind ik namelijk ook.
Dus volgens de deelnemende metalcommunity van MuMe is dit de allerbeste metal ooit gemaakt, en terecht!

https://i.pinimg.com/originals/99/56/19/995619ceb8dbcf48fc07a7fc9d0b51a4.jpg

En omdat we er maar geen genoeg van krijgen, krijgen we 'em nóg een keer, met de vernieuwde hoes. All hail Blackwater Park!

https://www.head-records.com/wp-content/uploads/2015/11/3358.jpg

Bedankt voor de K.O. en de leuke, enthousiaste presentatie Dokter!

Leuk en energiek georganiseerd Bas, je enthousiasme werkt aanstekelijk! Petje af!

odi
Bedankt voor de organisatie !

Thanks!!!

Leuke KO, bedankt! Mijn eigen favo is gewonnen dus ook daar geen klachten van mijn kant.

Dus Opeth is nu definitief volgens MusicMeter de beste metalband aller tijden?

Don Cappuccino schreef:
Dus Opeth is nu definitief volgens MusicMeter de beste metalband aller tijden?

Ja.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:08 uur

geplaatst: vandaag om 04:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.