MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Songs (K.O.)

zoeken in:

Dit had de finale moeten zijn:

4. Madvillain - All Caps vs. Mobb Deep - Shook Ones Pt. II

0-1

1-1

Maar ja, dat die track dit toernooi wint stond al op voorhand vast... (Shook Ones dus)

Zack
7-8

Toen clipping al in de eerste ronde eruit vloog, wist ik al: mijn bescheiden, zeer selectieve hiphopsmaak komt niet overeen met de meeste stemmers hier. Dat blijkt ook hier: ik snap niet zo goed waarom Mobb Deep zo goed gevonden wordt. Best okay hoor, kan er prima naar luisteren, maar waarom dit zo wordt opgehemeld? Dan vind ik Madvillain in goed twee minuutjes veel en veel boeiender en interessanter... en lekkerder.
9-8

Shook Ones is New-York/Eastcoast 90s hip hop in een notendop.

10-9

Ik hoef hem gelukkig niet te beslissen, benieuwd hoe lang deze standoff nog kan aanhouden

Zack
Het is tot morgenvroeg 5.55 wachten tot er een beslissing valt...of binnen enkele minuten/uren

11 - 11

11-12

Zack
Om een ieder die niet overdag kan stemmen ook mee te laten doen , starten de halve Finales sowieso morgenavond uur of 20.00 !!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:37 uur

geplaatst: vandaag om 04:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.