Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#8)
zoeken in:
2
geplaatst: 13 oktober 2022, 21:00 uur
Een van de laatste nummers van de 21e eeuw en het allerlaatste hiphopnummer in het spel. Dus ik zou dit juist een zeer atypische uitslag noemen.
0
geplaatst: 13 oktober 2022, 21:27 uur
0
geplaatst: 13 oktober 2022, 21:29 uur
Meer tegenstemmers dan voorstemmers, beste Lex. Niets aan te doen.
0
geplaatst: 13 oktober 2022, 21:30 uur
15. Massive Attack – Teardrop Vs. The Cure – Inbetween Days
1-0
1-0
1
geplaatst: 13 oktober 2022, 21:42 uur
Grappig, toch al de 2e keer dit spel dat stemmen op King Kunta worden uitgelegd als anti-stemmen. Mss vinden mensen Kendrick wel gewoon goed

Arno schreef:
het allerlaatste hiphopnummer in het spel.
het allerlaatste hiphopnummer in het spel.
Vergeet Vince Staples in battle 25 niet!
0
geplaatst: 13 oktober 2022, 21:46 uur
Titmeister schreef:
Grappig, toch al de 2e keer dit spel dat stemmen op King Kunta worden uitgelegd als anti-stemmen. Mss vinden mensen Kendrick wel gewoon goed
(quote)

(quote)
Dat mensen Kendrick goed vinden sluit ik niet uit

Laten we erop houden dat het mijn ding niet is (ook niet heel slecht overigens)
0
geplaatst: 13 oktober 2022, 21:57 uur
745 er nog in
Farmer in the City is ook wel een aangename verrassing. Ik ben dan weer erg onaangenaam verrast door de uitschakeling van Sinnerman. Ik ben helemaal voor meer succes voor dance / electronic, maar New Light komt echt niet in de buurt van het niveau Sinnerman.
0
geplaatst: 13 oktober 2022, 22:14 uur
Teunnis schreef:
745 er nog in
Farmer in the City is ook wel een aangename verrassing. Ik ben dan weer erg onaangenaam verrast door de uitschakeling van Sinnerman. Ik ben helemaal voor meer succes voor dance / electronic, maar New Light komt echt niet in de buurt van het niveau Sinnerman.
(quote)
745 er nog in
Farmer in the City is ook wel een aangename verrassing. Ik ben dan weer erg onaangenaam verrast door de uitschakeling van Sinnerman. Ik ben helemaal voor meer succes voor dance / electronic, maar New Light komt echt niet in de buurt van het niveau Sinnerman. Eigenlijk eens met al het bovenstaande

* denotes required fields.