MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 1969

zoeken in:
Superhard bedankt voor al het werk, Edgar18. Diepe buiging!

Edgar18 schreef:

En dat was hem dan. Voor nu. Want ik ben wel plan op termijn nog een grote finale te spelen. En daarvoor wellicht nog één en ander. Maar, daarover later meer. Allereerst is er binnenkort - als de plannen nog zijn zoals een waren - een speciale Song van het Jaar editie die Arno zal organiseren.
Helemaal juist, ik ga dit weekend een special edition SvhJ opstarten die in het teken staat van wat er de komende vier weken gebeurt.

Stay tuned, folks!

Bedankt Edgar !

Bedankt Edgar voor alles!

Arno schreef:

(quote)
Helemaal juist, ik ga dit weekend een special edition SvhJ opstarten die in het teken staat van wat er de komende vier weken gebeurt.

Stay tuned, folks!

Benieuwd wat er de komende 4 weken allemaal gaat gebeuren, maar ik krijg dat vast niet allemaal mee want ik ben dan naar het voetbal aan het kijken

Dank je wel Edgar18. Het waren mooie jaren ..

Bedankt, Edgar.

Mooie serie Edgar, dank!

Bedankt voor de prima organisatie al die jaren Edgar18.

Dat is me een mooi werkje waar we allemaal aan hebben bijgedragen! Vijfenveertig maal een top-20 per jaar. Vaker niet dan wel overeenkomstig met mijn voorkeuren, maar wel altijd een mooie representatie van de populairste nummers bij de muziekliefhebbers.

Dank voor alle organisatie, Edgar18

Bedankt Edgar18 voor alle edities die je hebt georganiseerd.

Ik heb hier veel mooie muziek kunnen ontdekken binnen dit topic.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:58 uur

geplaatst: vandaag om 18:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.