MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 60's K.O. (#2)

zoeken in:
Finn schreef:
(quote)

Van een wanstaltige kutreactie gesproken..

Dikke knuffel terug

Johnny Marr schreef:
(quote)

Neen. Weet je hoe dat komt? Omdat het grootste deel hier een wanstaltige kutsmaak heeft. #badday

Moet je persé van jazz houden om dat je dan pas een goede muziekliefhebber bent
gelukkig heb ik een kutsmaak

Ja, jazz is het superieure genre. Ik neem niemand serieus zonder 5* voor John Coltrane - Ascension.

Teunnis schreef:
Ja, jazz is het superieure genre. Ik neem niemand serieus zonder 5* voor John Coltrane - Ascension.

Moeten wij jou dan wel serieus nemen?

4-5 overigens.

152. Buffalo Springfield - A Child's Claim To Fame Vs. The Righteous Brothers - Unchained Melody

0-5

153.Golden Earrings - Just a Little Bit of Peace in My Heart Vs. Fairport Convention - A Sailor's Life

0-1

DjFrankie (moderator)
1-1

Tjaa.....3-1

154. Stevie Wonder - My Cherie Amour Vs. John Denver - Leaving, on a Jetplane

2-5

155. B.B. King - So Excited Vs. Love - A House Is Not a Motel

0-1

Teunnis schreef:
Dit is elitaire ouwe-lullenpraat dat ik in mijn jeugd vaak heb moeten horen ("jazz en klassiek zijn superieur aan pop"). Nu luister ik ook soms naar jazz (en klassiek) maar als het mij te kakofonisch of te bombastisch wordt haak ik af.
Ik hoor bv. ook liever dan rock dan hiphop maar zal nooit beweren dat alle rock per definitie beter is dan alle hiphop.

Teunnis schreef:

Geluk bij een ongeluk dat ik mezelf sowieso al niet serieus neem.

Ironie komt niet altijd even duidelijk over op een onlineforum, zo blijkt.

Maar echt

1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 18:11 uur

geplaatst: vandaag om 18:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.