Muziek / Muziekgames / De Grote 60's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2022, 15:20 uur
remcodulac schreef:
Hee, jullie hebben het verschrikkelijke Hey Jude door laten gaan (met 5-0 nog wel (tegen een van Frans' beste (maar dit terzijde))). Ik dacht dat zelfs Beatles-liefhebbers daar niet zo van gediend waren, maar kennelijk weer verkeerd geobserveerd
Hee, jullie hebben het verschrikkelijke Hey Jude door laten gaan (met 5-0 nog wel (tegen een van Frans' beste (maar dit terzijde))). Ik dacht dat zelfs Beatles-liefhebbers daar niet zo van gediend waren, maar kennelijk weer verkeerd geobserveerd
Hey Jude was destijds erg populair (en nu nog), ook bij Beatles-liefhebbers.
1
geplaatst: 31 oktober 2022, 15:26 uur
remcodulac schreef:
Als er één band is waarvan elke scheet heilig wordt verklaard...
0
geplaatst: 31 oktober 2022, 15:30 uur
2-5
122. Eric Burdon & The Animals - When I Was Young Vs. The Doors - When the Music's Over
1-0
122. Eric Burdon & The Animals - When I Was Young Vs. The Doors - When the Music's Over
1-0
0
geplaatst: 31 oktober 2022, 16:27 uur
123. Elvis Presley - (You're The) Devil in Disguise Vs. The 5 Stairsteps - O-O-H Child
0-0
0-0
0
geplaatst: 31 oktober 2022, 17:32 uur
117. Darlene Love - Christmas (Baby, Please Come Home) Vs. Fairport Convention - Reynardine
0-1
0-1
0
geplaatst: 31 oktober 2022, 17:34 uur
Laten we deze maar doen 
124. Dick Dale & His Del-Tones - Miserlou Vs. The Magicians - An Invitation to Cry

124. Dick Dale & His Del-Tones - Miserlou Vs. The Magicians - An Invitation to Cry
0
geplaatst: 31 oktober 2022, 18:41 uur
125. Jaap Fischer - Het Ei Vs. Shocking Blue - Mighty Joe
Twee Nederklassiekers, jammer dat Jaap/Joop meteen Mighty Mariska treft.
0-1
Twee Nederklassiekers, jammer dat Jaap/Joop meteen Mighty Mariska treft.
0-1
* denotes required fields.