MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 500 Hard 'n Heavy (K.O.)

zoeken in:
12. Angel Witch by Angel Witch vs. Kashmir by Led Zeppelin

0-1

Oef, twee iconen uit twee verschillende stijlen en periodes tegenover elkaar.
Met pijn in het NWOBHM-hart: 0-3

0-4 nipt ook met pijn in het hart

Zack
13. 2 Minutes to Midnight by Iron Maiden vs. Keeper of the Seven Keys by Helloween

1-0

Als het nu Halloween was geweest (of komt die in het tweede deel van de lijst ook nog langs?), dan had ik voor Helloween gekozen, want de betere van de twee 'Keeper'-epics, maar nu toch voor good ole Maiden.
3-0

14. I'm Eighteen by Alice Cooper vs. To Live is to Die by Metallica

Zack
2-3

3-3

3-4

Cliff..

15. Space Station #5 by Montrose vs.
Megalomania by Black Sabbath

0-0

Jammer van Keeper of the Seven Keys.

1-2 natuurlijk. Het is maar een middenmoter van Sab (waarom staat deze überhaupt in de Top 500?), terwijl dit een dijk van een Montroseknaller is.

Zack
3-4

16. You Can't Bring Me Down by Suicidal Tendencies vs. Come to the Sabbath by Mercyful Fate

1-0

odi
3-1

3-2, maar als ST achter had gestaan, dan had ik Mike & Co een punt gegeven. Allebei even legendarisch.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:43 uur

geplaatst: vandaag om 09:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.