Muziek / Muziekgames / Elvis Presley KO – Deel IV: The Final KO
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2022, 08:54 uur
https://i.pinimg.com/originals/30/55/02/3055026eb200e658c80727218ba8f4f2.jpg
Na een rockende 50's editie, de cinematografische 60's editie en een gevoelige 70's editie is het nu tijd voor the best of the best editie.
We gaan het als volgt aanpakken. Alle nummers 1, 2 en 3 van de 50's, 60's en 70's gaan sowieso meestrijden. Een KO organiseren met maar 9 songs is echter wel heel erg magertjes, dus ik heb die songs aangevuld met de 6 songs die het op het nippertje niet wisten te redden in de halve finales van hun respectievelijke KO's met inachtneming een eerlijke verdeling over de 3 voorafgaande KO's.
Kijk eens hier hoe er geluisterd wordt naar het publiek! De drie nummers 1, de drie grote winnaars van de decennia KO's, de drie representanten van hun tijdperk voegen zich dan vanaf ronde 3 bij deze KO.
Genoeg technisch geneuzel, daar moest Elvis ook niks van weten. Tijd voor actie en muziek!
Ronde 1
1. Hound Dog vs Are You Lonesome Tonight
2. Suspicious Minds vs Burning Love
3. An American Trilogy vs Blue Suede Shoes
4. All Shook Up vs The Wonder of You
5. Don’t Cry Daddy vs King Creole
6. My Boy vs In the Ghetto
Tot de 7, met 1 stem verschil
Na een rockende 50's editie, de cinematografische 60's editie en een gevoelige 70's editie is het nu tijd voor the best of the best editie.
We gaan het als volgt aanpakken. Alle nummers 1, 2 en 3 van de 50's, 60's en 70's gaan sowieso meestrijden. Een KO organiseren met maar 9 songs is echter wel heel erg magertjes, dus ik heb die songs aangevuld met de 6 songs die het op het nippertje niet wisten te redden in de halve finales van hun respectievelijke KO's met inachtneming een eerlijke verdeling over de 3 voorafgaande KO's.
Kijk eens hier hoe er geluisterd wordt naar het publiek! De drie nummers 1, de drie grote winnaars van de decennia KO's, de drie representanten van hun tijdperk voegen zich dan vanaf ronde 3 bij deze KO.
Genoeg technisch geneuzel, daar moest Elvis ook niks van weten. Tijd voor actie en muziek!
Ronde 1
1. Hound Dog vs Are You Lonesome Tonight
2. Suspicious Minds vs Burning Love
3. An American Trilogy vs Blue Suede Shoes
4. All Shook Up vs The Wonder of You
5. Don’t Cry Daddy vs King Creole
6. My Boy vs In the Ghetto
Tot de 7, met 1 stem verschil
0
geplaatst: 1 november 2022, 08:55 uur
0
geplaatst: 1 november 2022, 18:09 uur
Ik vind ze ook allebei erg goed, maar je mag er toch echt maar eentje een punt geven spinout
.
.
0
geplaatst: 1 november 2022, 18:11 uur
haha geen probleem (ik had al zo'n vermoeden dat jouw stem naar Are You Lonesome ging)
* denotes required fields.