Muziek / Muziekgames / De Grote 70's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2023, 19:53 uur
330. Peter Gabriel - Here Comes the Flood Vs. AC/DC - Kicked in the Teeth Again
1-0
1-0
0
geplaatst: 4 maart 2023, 20:27 uur
331. Fela Kuti & The Africa '70 - Water No Get Enemy Vs. Albert King - I'll Play the Blues for You
0-1
0-1
0
geplaatst: 4 maart 2023, 20:43 uur
EvilDrSmith schreef:
305. Giorgio Moroder - From Here To Eternity Vs. Middle of the Road - Sacramento (A Wonderful Town)
Eigenlijk best wel een tof nummer van MotR. Jammer voor de band dat ze geen Abba heten, want dan hadden ze meer credits gekregen.
Toch 5-0, zij het nipter dan ik op voorhand had gedacht.
En ja hoor, vandaag kwam ik deze plaat tegen in de kringloop. Normaliter zou ik er geen aandacht aan schenken, maar door dit spelletje heb ik 'em nu meegenomen. Nou, jullie worde bedankt: heb ik nota bene Middle Of The Road in mijn collectie... 't moet niet gekker worden.305. Giorgio Moroder - From Here To Eternity Vs. Middle of the Road - Sacramento (A Wonderful Town)
Eigenlijk best wel een tof nummer van MotR. Jammer voor de band dat ze geen Abba heten, want dan hadden ze meer credits gekregen.
Toch 5-0, zij het nipter dan ik op voorhand had gedacht.
Oh, 1-1 trouwens. Dijk van een battle!
0
geplaatst: 4 maart 2023, 21:08 uur
Dijk van een battle inderdaad! Maar toch:
5-1
332. Little River Band - Help is on its Way Vs. Thin Lizzy - Still in Love with You (Live)
5-1
332. Little River Band - Help is on its Way Vs. Thin Lizzy - Still in Love with You (Live)
* denotes required fields.