MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Survival of the fittest-who lasts the longest battle

zoeken in:
Leuk concept voor een K.O! Ben benieuwd

22-4 voor nu

Niet echt mijn favo artiesten, maar ik denk dat Adele me iets minder jeuk bezorgt.

23-4

Allebei liever niet.

23-5

24-5

Ed Sheeran is gewoon echt ruk.

25-5 easy

1.Adele (survivalrate 1 dag (Vs Ed Sheeran)

Dank allen voor het meedoen eerste ronde gaat dicht.

Adele heeft met overtuigende meerderheid haar mannelijke coffeetable evenknie overwonnen.

De nieuwe uitdaagster was een 5tal jaar voor Adele the undisputed queen of MOR, maar lijkt sinds de komst van Adele van het toneel verdwenen, hier ook een stukje daarover voor geinteresseerden.

https://www.youtube.com/watch?v=cQYCQR0AG1I

Dido Armstrong kwam opzetten aan het begin van het millenium en was tot 2005 een naam die garant stond voor duizelende albumverkopen. Daarna kakte het allemaal wat in en ook de hits droogden op.
Net als Adele bezit zij een stem waar je of door geraakt wordt of waardoor je dingen wilt raken met de dichtsbijzijnde fles.
Let wel: baseer je KO op de tracks die hieronder staan
Adele zet een fan favourite in van 19 tegenover de 2e single van Dido's gelijknamige album "Life for rent"

Adele-Hometown glory

VS

Dido-Life for rent

Die eerste al zeker 10 jaar niet meer gehoord, die tweede te vaak op de radio. Toch:

1-4

Zelfde motivatie als Shaky, dus:
2-4

zit heel dicht op elkaar, maar HG is 1 van de weinige Adele nummers die ik goed kan hebben.

3-4

"Adele heeft [...] haar mannelijke coffeetable evenknie overwonnen."
Adele haar cd's heb ik voor een eurootje nog wel meegenomen in de kringloop, maar Dido heb ik altijd laten liggen. Nu ik deze twee nummers hoor, snap ik precies waarom ik voor de een nog wel en voor de ander niet eens de kosten van een zak eigen merk paprikachips over heb.
Adele heeft tenminste smoel, Dido is niet veel beter dan Edjekadetje.

5-5

7-7

Als ik dit van Dido hoor ben ik meteen weer helemaal in een specifiek jaar met specifieke mensen. Zulke herinneringen heb ik niet aan dit nummer van Adele; eigenlijk vond ik Duffy toen leuker.

8-7 misschien wel haar beste

10-7 Dido heeft veel betere nummers dan dit, voor Adele is dit één van de betere singles. Jammerlijk want normaal vind ik Dido veel prettiger.

11-8 beiden prima

11 9

By a mile

12-9

By an inch

12-10

12-11

Dido staat toch maar gewoon even te shinen in de credits van wat vermoedelijk hét popalbum van 2023 gaat zijn.

12-12, minder nummer van Adele, ook niet zo'n heel bijzondere van Dido, maar wel beter.

Al zou ik qua artiest Adele boven Dido zetten.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.