Muziek / Muziekgames / Survival of the fittest-who lasts the longest battle
zoeken in:
0
geplaatst: 20 februari 2023, 21:42 uur
1.Adele (survivalrate 2 dagen (Vs Ed Sheeran/ gelijk tegen Dido 1x)
2.Dido (survivalrate 1 dag (gelijk tegen Adele 1x)
De 2e game eindigt in een gelijkspel, het draaide constant om elkaar heen, deze dames zijn duidelijk aan elkaar gewaagd en we lijken dus een beetje 2 kampen te hebben
, ligt uiteraard ook aan de nummers.
Opnieuw gaan de dames de arena in, want gelijkspel betekent gewoon nog een ronde tegen elkaar.
Deze keer met wat meer uptempo werk, hoe valt dat uit.
Adele-Send my love (to your new lover)
VS
Dido-Hunter
2.Dido (survivalrate 1 dag (gelijk tegen Adele 1x)
De 2e game eindigt in een gelijkspel, het draaide constant om elkaar heen, deze dames zijn duidelijk aan elkaar gewaagd en we lijken dus een beetje 2 kampen te hebben
, ligt uiteraard ook aan de nummers.Opnieuw gaan de dames de arena in, want gelijkspel betekent gewoon nog een ronde tegen elkaar.
Deze keer met wat meer uptempo werk, hoe valt dat uit.
Adele-Send my love (to your new lover)
VS
Dido-Hunter
0
geplaatst: 20 februari 2023, 21:56 uur
Bij de vorige had ik nog enige twijfel, hier helemaal niet. Heel fijn nummer van Dido.
1-1
1-1
0
geplaatst: 20 februari 2023, 23:42 uur
Ik merk dat ik op basis van mijn oren steeds voor Adele kies maar mijn ogen hebben duidelijk een voorkeur voor haar opponenten. Hier werd het echt een fotofinish.
6-3
6-3
0
geplaatst: 21 februari 2023, 21:42 uur
1.Adele (survivalrate 2 dagen (Vs Ed Sheeran/ gelijk tegen Dido 1x).
Dido (survivalrate 2 dagen (gelijk tegen Adele 1x, VS Adele uiteindelijk)
Opmerkelijk, we verliezen al heel veel deelnemers (so much for survival) maar Dido zet Adele aan de kant.
Omdat Hunter dat kon mag die nog een keer en we gooien er nog steeds coffeetable tegenaan,
deze keer een single van het 2e album van The Lighthouse Family, hebben we daar ook een plekje voor net als Dido?
Dido-Hunter
VS
Lighthouse Family-Question of faith
Dido (survivalrate 2 dagen (gelijk tegen Adele 1x, VS Adele uiteindelijk)
Opmerkelijk, we verliezen al heel veel deelnemers (so much for survival) maar Dido zet Adele aan de kant.
Omdat Hunter dat kon mag die nog een keer en we gooien er nog steeds coffeetable tegenaan,
deze keer een single van het 2e album van The Lighthouse Family, hebben we daar ook een plekje voor net als Dido?
Dido-Hunter
VS
Lighthouse Family-Question of faith
* denotes required fields.