MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Survival of the fittest-who lasts the longest battle

zoeken in:

12-14

1.Adele (survivalrate 2 dagen (Vs Ed Sheeran/ gelijk tegen Dido 1x)
2.Dido (survivalrate 1 dag (gelijk tegen Adele 1x)

De 2e game eindigt in een gelijkspel, het draaide constant om elkaar heen, deze dames zijn duidelijk aan elkaar gewaagd en we lijken dus een beetje 2 kampen te hebben , ligt uiteraard ook aan de nummers.

Opnieuw gaan de dames de arena in, want gelijkspel betekent gewoon nog een ronde tegen elkaar.
Deze keer met wat meer uptempo werk, hoe valt dat uit.

Adele-Send my love (to your new lover)

VS

Dido-Hunter

Bij de vorige had ik nog enige twijfel, hier helemaal niet. Heel fijn nummer van Dido.

1-1

Meh, ook deze van Dido laat me siberisch.
3-2

Ik merk dat ik op basis van mijn oren steeds voor Adele kies maar mijn ogen hebben duidelijk een voorkeur voor haar opponenten. Hier werd het echt een fotofinish.
6-3

8-9

Someone Like You had dik gewonnen

8 10

life for rent ook

Deze is niet moeilijk. Dido voor mij.

8-11

1.Adele (survivalrate 2 dagen (Vs Ed Sheeran/ gelijk tegen Dido 1x).
Dido (survivalrate 2 dagen (gelijk tegen Adele 1x, VS Adele uiteindelijk)

Opmerkelijk, we verliezen al heel veel deelnemers (so much for survival) maar Dido zet Adele aan de kant.

Omdat Hunter dat kon mag die nog een keer en we gooien er nog steeds coffeetable tegenaan,
deze keer een single van het 2e album van The Lighthouse Family, hebben we daar ook een plekje voor net als Dido?

Dido-Hunter

VS

Lighthouse Family-Question of faith

3-1 no contest

Pfff, dan hoor ik nog liever Dido. Veel liever zelfs.
4-1

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.