Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 augustus 2023, 20:20 uur
118. Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space Vs. The Exploited - Beat the bastards
1
geplaatst: 14 augustus 2023, 20:21 uur
2-1 Mensen die op Witch Doctor stemmen mogen helaas voor hun niet meer meestemmen 

4
geplaatst: 14 augustus 2023, 20:41 uur
AOVV schreef:
Maar de battle is na nog geen kwartier beslist terwijl dat nummer van Swans al ruim een kwartier duurt.
Helaas is er een aantal mensen dat stemt zonder de liedjes te kennen of te luisteren. Ik vind dat raar. En je doet er niks aan, want als je er iets van zegt wordt het altijd een welles nietes spelletje. Maar de battle is na nog geen kwartier beslist terwijl dat nummer van Swans al ruim een kwartier duurt.
Onthoud je gewoon van stemming als je niet bekend bent met beide nummers...
0
geplaatst: 14 augustus 2023, 20:43 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Helaas is er een aantal mensen dat stemt zonder de liedjes te kennen of te luisteren. Ik vind dat raar. En je doet er niks aan, want als je er iets van zegt wordt het altijd een welles nietes spelletje. Onthoud je gewoon van stemming als je niet bekend bent met beide nummers...

2
geplaatst: 14 augustus 2023, 20:48 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Helaas is er een aantal mensen dat stemt zonder de liedjes te kennen of te luisteren. Ik vind dat raar. En je doet er niks aan, want als je er iets van zegt wordt het altijd een welles nietes spelletje. Onthoud je gewoon van stemming als je niet bekend bent met beide nummers...
Toen ik dit eerder beweerde werd er hier nog geroepen: of ze vinden t andere nr gewoon beter. Tja t wordt idd een welles-nietes-spel dan idd. Maar eens: niet stemmen als je t noet beluisterd hebt
0
geplaatst: 14 augustus 2023, 20:53 uur
120. De Dijk - Als Ze Er Niet Is Vs. Public Image Ltd. - Cruel
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.