MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)

zoeken in:

118. Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space Vs. The Exploited - Beat the bastards

2-1 Mensen die op Witch Doctor stemmen mogen helaas voor hun niet meer meestemmen

laxus11 schreef:
2-1 Mensen die op Witch Doctor stemmen mogen helaas voor hun niet meer meestemmen
Je schrijft metal verkeerd

Dim
3-2

119. James Taylor - Gaia Vs. Heideroosjes - Klapvee

Dim
2-1

4-2 doe maar lekker mee

AOVV schreef:
Maar de battle is na nog geen kwartier beslist terwijl dat nummer van Swans al ruim een kwartier duurt.
Helaas is er een aantal mensen dat stemt zonder de liedjes te kennen of te luisteren. Ik vind dat raar. En je doet er niks aan, want als je er iets van zegt wordt het altijd een welles nietes spelletje.

Onthoud je gewoon van stemming als je niet bekend bent met beide nummers...

Edgar18 schreef:
(quote)
Helaas is er een aantal mensen dat stemt zonder de liedjes te kennen of te luisteren. Ik vind dat raar. En je doet er niks aan, want als je er iets van zegt wordt het altijd een welles nietes spelletje.

119. James Taylor - Gaia Vs. Heideroosjes - Klapvee

4-3

Edgar18 schreef:
(quote)

Toen ik dit eerder beweerde werd er hier nog geroepen: of ze vinden t andere nr gewoon beter. Tja t wordt idd een welles-nietes-spel dan idd. Maar eens: niet stemmen als je t noet beluisterd hebt

4-4

één twee hupsakee!

120. De Dijk - Als Ze Er Niet Is Vs. Public Image Ltd. - Cruel

Dim
2-0

4 1

...wordt het huishouden niet gedaan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:54 uur

geplaatst: vandaag om 12:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.