MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)

zoeken in:
Arno schreef:
(quote)
Volledig mee eens maar muziek afbreken - zo komt 't over - daar heb ik dan weer een mening over.

Oké en wat nou als we volgend decennium geen enkel nummer meer afbreken en alleen stemmen of n positieve noot laten horen. Lijkt me wel n goede uitdaging

Kritisch zijn en afbreken lijken me wel verschillende dingen. Ik vind de 'ja maar anderen doen het ook' trouwens ook niet het toonbeeld van volwassenheid.

Martijn Jonkers schreef:
Het lijkt erop dat johan de witt op The The heeft gestemd.

Idd 8-6 derhalve

Arrie schreef:
Kritisch zijn en afbreken lijken me wel verschillende dingen. Ik vind de 'ja maar anderen doen het ook' trouwens ook niet het toonbeeld van volwassenheid.

Ik vind afbreken iets met de grond gelijk maken door vloek en scheldwoorden te gebruiken. Een onschuldige smiley echt totaal wat anders.

‘Stront in je oren’ bijvoorbeeld…

7-7 denk ik

Nee 8-6 stond het, dus nu 8-7 dan

13. Slint - Good Morning, Captain Vs. The House of Love - Beatles and The Stones

1-0

Gatver stront in jullie oren, uithalen die zooi!

3-8

Stand is 5-8

5-9 Heb niet zoveel met Slint

Sorry voor de smiley. Juicy is een prima nummer verder maar ES vind ik vele malen beter

Stel je voor dat er een nummer dat je niet goed vindt doorgaat en je dat gewoon als een volwassene aanvaardt zonder de  boven te halen

Weg sfeer

Belachelijke uitslag weer dit.

14. Alice In Chains - Would? Vs.The Verve - The Drugs Don't Work

0-1 Would ook top

0-3. I Wouldn't

1-3

Toe nou even jongens...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:15 uur

geplaatst: vandaag om 17:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.