Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)
zoeken in:
1
geplaatst: 27 september 2023, 21:08 uur
Arno schreef:
(quote)
Volledig mee eens maar muziek afbreken - zo komt 't over - daar heb ik dan weer een mening over. Oké en wat nou als we volgend decennium geen enkel nummer meer afbreken en alleen stemmen of n positieve noot laten horen. Lijkt me wel n goede uitdaging
1
geplaatst: 27 september 2023, 21:12 uur
Kritisch zijn en afbreken lijken me wel verschillende dingen. Ik vind de 'ja maar anderen doen het ook' trouwens ook niet het toonbeeld van volwassenheid.
1
geplaatst: 27 september 2023, 21:13 uur
0
geplaatst: 27 september 2023, 21:13 uur
Arrie schreef:
Kritisch zijn en afbreken lijken me wel verschillende dingen. Ik vind de 'ja maar anderen doen het ook' trouwens ook niet het toonbeeld van volwassenheid.
Ik vind afbreken iets met de grond gelijk maken door vloek en scheldwoorden te gebruiken. Een onschuldige smiley echt totaal wat anders.
0
geplaatst: 27 september 2023, 21:23 uur
13. Slint - Good Morning, Captain Vs. The House of Love - Beatles and The Stones
1-0
1-0
2
geplaatst: 27 september 2023, 21:30 uur
5-9 Heb niet zoveel met Slint
Sorry voor de
smiley. Juicy is een prima nummer verder maar ES vind ik vele malen beter
Sorry voor de
smiley. Juicy is een prima nummer verder maar ES vind ik vele malen beter
1
geplaatst: 27 september 2023, 21:30 uur
Stel je voor dat er een nummer dat je niet goed vindt doorgaat en je dat gewoon als een volwassene aanvaardt zonder de
boven te halen
boven te halen
0
geplaatst: 27 september 2023, 21:31 uur
14. Alice In Chains - Would? Vs.The Verve - The Drugs Don't Work
0-1 Would ook top
0-1 Would ook top
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.