Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2023, 13:36 uur
178. Alice in Chains - Rooster Vs. Marilyn Manson - The Dope Show
0
geplaatst: 19 september 2023, 13:37 uur
Twee favorieten van me, moeilijk.
1-1 in de hoop dat t nog spannend wordt
1-1 in de hoop dat t nog spannend wordt
1
geplaatst: 19 september 2023, 13:45 uur
Scorpion_21 schreef:
Voor popliefhebbers zoals ik was t een toegangspoort tot de electrowereld. Nog steeds geen diehardliefhebber maar t was een zachte landing zeg maar. Ik kan dat album nog altijd opzetten en raak er meteen weer in een bepaalde mood/zachte trance van. Loom achterover met n glas whisky later op de avond terwijl de zon ondergaat. Heerlijk. Crossing Time van Tom Waits heeft datzelfde effect op me (maar heel andere muziek uiteraard).
(quote)
Voor popliefhebbers zoals ik was t een toegangspoort tot de electrowereld. Nog steeds geen diehardliefhebber maar t was een zachte landing zeg maar. Ik kan dat album nog altijd opzetten en raak er meteen weer in een bepaalde mood/zachte trance van. Loom achterover met n glas whisky later op de avond terwijl de zon ondergaat. Heerlijk. Crossing Time van Tom Waits heeft datzelfde effect op me (maar heel andere muziek uiteraard).
Dat eerste kan ik goed volgen, maar de overeenkomst met Closing Time hoor ik niet zo. Air vind ik meer strandtentmuziek, Closing Time juist muziek voor een bruine kroeg, laat op de avond.
0
geplaatst: 19 september 2023, 13:57 uur
179. The Smashing Pumpkins - Bullet with Butterfly Wings Vs. Rob de Nijs - Banger Hart
1-0
1-0
0
geplaatst: 19 september 2023, 14:39 uur
180. Prefab Sprout - Scarlet Nights Vs. Counting Crows - Round Here
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.