MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)

zoeken in:
7-4 nipt

178. Alice in Chains - Rooster Vs. Marilyn Manson - The Dope Show

Twee favorieten van me, moeilijk.
1-1 in de hoop dat t nog spannend wordt

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Voor popliefhebbers zoals ik was t een toegangspoort tot de electrowereld. Nog steeds geen diehardliefhebber maar t was een zachte landing zeg maar. Ik kan dat album nog altijd opzetten en raak er meteen weer in een bepaalde mood/zachte trance van. Loom achterover met n glas whisky later op de avond terwijl de zon ondergaat. Heerlijk. Crossing Time van Tom Waits heeft datzelfde effect op me (maar heel andere muziek uiteraard).

Dat eerste kan ik goed volgen, maar de overeenkomst met Closing Time hoor ik niet zo. Air vind ik meer strandtentmuziek, Closing Time juist muziek voor een bruine kroeg, laat op de avond.

179. The Smashing Pumpkins - Bullet with Butterfly Wings Vs. Rob de Nijs - Banger Hart

1-0

180. Prefab Sprout - Scarlet Nights Vs. Counting Crows - Round Here

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:22 uur

geplaatst: vandaag om 03:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.