Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2-2)
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2023, 09:08 uur
6-6
EtS helemaal beu gehoord, KP raakt nog altijd een gevoelige snaar
EtS helemaal beu gehoord, KP raakt nog altijd een gevoelige snaar
1
geplaatst: 4 oktober 2023, 09:10 uur
ArthurDZ schreef:
4-5
Dank voor het organiseren van dit leuke spelletje, laxus11! Voor mij geen topfinale verder, al zijn het beide zeker wel toffe liedjes. Maar is vooral opnieuw heel MuMe-status quo-bevestigend, net de reden waarom ik de KO-games steeds vaker oversla, na een tijdje weet je het wel. Dit gezegd zijnde hou ik me zeker aanbevolen voor een zeroes-editie, zo hypocriet ben ik uiteraard wel
4-5
Dank voor het organiseren van dit leuke spelletje, laxus11! Voor mij geen topfinale verder, al zijn het beide zeker wel toffe liedjes. Maar is vooral opnieuw heel MuMe-status quo-bevestigend, net de reden waarom ik de KO-games steeds vaker oversla, na een tijdje weet je het wel. Dit gezegd zijnde hou ik me zeker aanbevolen voor een zeroes-editie, zo hypocriet ben ik uiteraard wel
Ja heel verrassend zijn de laatste rondes van deze ko's niet maar het is wel leuk tijdverdrijf
2
geplaatst: 4 oktober 2023, 10:03 uur
6-10
De verrassingen van deze KO's zitten vooral in de eerste ronde(s).
De verrassingen van deze KO's zitten vooral in de eerste ronde(s).
1
geplaatst: 4 oktober 2023, 10:29 uur
Beide zijn echt fantastisch dus dan maar voor de spanning 9-10
0
geplaatst: 4 oktober 2023, 13:20 uur
ArthurDZ schreef:
4-5
4-5
De eerste 3 rondes zijn ook veruit de leukste bij dit soort spelletjes. Er zijn verrassingen, het tempo zit er lekker in
2
geplaatst: 4 oktober 2023, 15:47 uur
Bedankt Lex! Ondanks al ons gezeur en ondanks alle samenzweringstheorieën blijft het toch leuk en is het fijn dat je de organisatie op je neemt.
13
geplaatst: 4 oktober 2023, 16:13 uur
En we hebben een winnaar!
Ik wil iedereen bedanken voor het meespelen en de 00's editie zien jullie deze week nog ergens
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/73/DepecheModeEnjoyTheSilence.jpg
Ik wil iedereen bedanken voor het meespelen en de 00's editie zien jullie deze week nog ergens
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/73/DepecheModeEnjoyTheSilence.jpg
1
geplaatst: 4 oktober 2023, 16:22 uur
Thx Lex! Leuke editie; in mijn beleving meer leuke verrassingen die het lang volhielden dan in eerdere decennia.
1
geplaatst: 4 oktober 2023, 16:40 uur
Thanks sexy lexie. Ik zie uit naar de zeroes, meer mijn decennium
2
geplaatst: 4 oktober 2023, 16:52 uur
Oh! Is het gebeurd? Is het afgelopen??
Prima eindwinnaar hoor.
Ik was een jaar of 11 toen ik Enjoy The Silence voor het eerst hoorde en was meteen helemaal verkocht.
Ook de video maakte diepe indruk.
Ok, niet zoveel indruk als Dave Gahan een paar jaar later in de I Feel You video, maar toch...
Prima eindwinnaar hoor.
Ik was een jaar of 11 toen ik Enjoy The Silence voor het eerst hoorde en was meteen helemaal verkocht.
Ook de video maakte diepe indruk.
Ok, niet zoveel indruk als Dave Gahan een paar jaar later in de I Feel You video, maar toch...

2
geplaatst: 4 oktober 2023, 17:22 uur
Thanks Lex voor dit verslavende spel waar ik meer mee bezig was dan dat ik eigenlijk wilde. Ben blij met de winnaar, zeker omdat ik 'm zelf genomineerd heb
Toch nog verrassend. Dacht steeds dat Radiohead zou winnen.
Toch nog verrassend. Dacht steeds dat Radiohead zou winnen.* denotes required fields.