MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2-2)

zoeken in:

6-6

EtS helemaal beu gehoord, KP raakt nog altijd een gevoelige snaar

ArthurDZ schreef:
4-5

Dank voor het organiseren van dit leuke spelletje, laxus11! Voor mij geen topfinale verder, al zijn het beide zeker wel toffe liedjes. Maar is vooral opnieuw heel MuMe-status quo-bevestigend, net de reden waarom ik de KO-games steeds vaker oversla, na een tijdje weet je het wel. Dit gezegd zijnde hou ik me zeker aanbevolen voor een zeroes-editie, zo hypocriet ben ik uiteraard wel

Ja heel verrassend zijn de laatste rondes van deze ko's niet maar het is wel leuk tijdverdrijf

6-9, betere finale dan de 80s

6-10

De verrassingen van deze KO's zitten vooral in de eerste ronde(s).

Beide zijn echt fantastisch dus dan maar voor de spanning 9-10

11-11

ArthurDZ schreef:
4-5

Dank voor het organiseren van dit leuke spelletje, laxus11! Voor mij geen topfinale verder, al zijn het beide zeker wel toffe liedjes. Maar is vooral opnieuw heel MuMe-status quo-bevestigend, net de reden waarom ik de KO-games steeds vaker oversla, na een tijdje weet je het wel. Dit gezegd zijnde hou ik me zeker aanbevolen voor een zeroes-editie, zo hypocriet ben ik uiteraard wel

De eerste 3 rondes zijn ook veruit de leukste bij dit soort spelletjes. Er zijn verrassingen, het tempo zit er lekker in

Bedankt Lex! Ondanks al ons gezeur en ondanks alle samenzweringstheorieën blijft het toch leuk en is het fijn dat je de organisatie op je neemt.

En we hebben een winnaar!

Ik wil iedereen bedanken voor het meespelen en de 00's editie zien jullie deze week nog ergens

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/73/DepecheModeEnjoyTheSilence.jpg

Thx Lex! Leuke editie; in mijn beleving meer leuke verrassingen die het lang volhielden dan in eerdere decennia.

Knap werk laxus, see you in the nillies!

Thanks sexy lexie. Ik zie uit naar de zeroes, meer mijn decennium

Oh! Is het gebeurd? Is het afgelopen??

Prima eindwinnaar hoor.
Ik was een jaar of 11 toen ik Enjoy The Silence voor het eerst hoorde en was meteen helemaal verkocht.

Ook de video maakte diepe indruk.
Ok, niet zoveel indruk als Dave Gahan een paar jaar later in de I Feel You video, maar toch...

Thanks Laxus! Was weer een toffe editie!

Thanks Lex voor dit verslavende spel waar ik meer mee bezig was dan dat ik eigenlijk wilde. Ben blij met de winnaar, zeker omdat ik 'm zelf genomineerd heb Toch nog verrassend. Dacht steeds dat Radiohead zou winnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:01 uur

geplaatst: vandaag om 06:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.