Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 13 oktober 2023, 21:59 uur
90. Sigur Rós - Untitled #3 (Samskeyti) Vs. Snoop Dogg - Sensual Seduction
1-0
Die kan ik dan weer beter hebben, maar dat komt omdat mijn hersenen daar automatisch I Just Died In Your Arms Tonight overheen programmeren
1-0
voskat schreef:
Ik vind Mika's andere werk niet zo fijn. Voor mij een one hit wondertje.
Met Relax Take It Easy komt hij er niet zo makkelijk vanaf, mocht iemand dat kutnummer hebben genomineerd...
(quote)
Ik vind Mika's andere werk niet zo fijn. Voor mij een one hit wondertje.
Met Relax Take It Easy komt hij er niet zo makkelijk vanaf, mocht iemand dat kutnummer hebben genomineerd...
Die kan ik dan weer beter hebben, maar dat komt omdat mijn hersenen daar automatisch I Just Died In Your Arms Tonight overheen programmeren

0
geplaatst: 13 oktober 2023, 22:18 uur
91. Gjallarhorn - Tova Och Konungen (Tova and the King) Vs. Tröckener Kecks - Ik Denk Nooit Meer Aan Jou
1
geplaatst: 13 oktober 2023, 22:22 uur
Niet gek dat dit onbekend was, maar Gjallarhorn is een leuke ontdekking! Nooit gedacht dat EvilDrSmith mij zoiets zou kunnen laten ontdekken (denk niet dat we dezelfde muzikale smaak hebben namelijk) 
2-1

2-1
0
geplaatst: 13 oktober 2023, 22:51 uur
aERodynamIC schreef:
Niet gek dat dit onbekend was, maar Gjallarhorn is een leuke ontdekking! Nooit gedacht dat EvilDrSmith mij zoiets zou kunnen laten ontdekken (denk niet dat we dezelfde muzikale smaak hebben namelijk)
You're welcome. Maar misschien zijn er nog wel meer muzikale golflengtes die ons allebei bevallen. Niet gek dat dit onbekend was, maar Gjallarhorn is een leuke ontdekking! Nooit gedacht dat EvilDrSmith mij zoiets zou kunnen laten ontdekken (denk niet dat we dezelfde muzikale smaak hebben namelijk)
5-5
1
geplaatst: 13 oktober 2023, 22:57 uur
6-5
Voor obscure doch briljante ontdekkingen uit de diepste krochten van de muzikale wereld moet je absoluut bij EvilDrSmith wezen!
Voor obscure doch briljante ontdekkingen uit de diepste krochten van de muzikale wereld moet je absoluut bij EvilDrSmith wezen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.