MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:

Juul1998B schreef:
(quote)

Shame shame shame, we are losing touch.

Why don't you like me why don't you like me

90. Sigur Rós - Untitled #3 (Samskeyti) Vs. Snoop Dogg - Sensual Seduction

1-0

voskat schreef:
(quote)

Ik vind Mika's andere werk niet zo fijn. Voor mij een one hit wondertje.
Met Relax Take It Easy komt hij er niet zo makkelijk vanaf, mocht iemand dat kutnummer hebben genomineerd...

Die kan ik dan weer beter hebben, maar dat komt omdat mijn hersenen daar automatisch I Just Died In Your Arms Tonight overheen programmeren

2-0 al vind ik deze Snoop ook erg leuk

91. Gjallarhorn - Tova Och Konungen (Tova and the King) Vs. Tröckener Kecks - Ik Denk Nooit Meer Aan Jou

Niet gek dat dit onbekend was, maar Gjallarhorn is een leuke ontdekking! Nooit gedacht dat EvilDrSmith mij zoiets zou kunnen laten ontdekken (denk niet dat we dezelfde muzikale smaak hebben namelijk)

2-1

3-2
Gjallarhorn is voor mij ook een zeer leuke ontdekking!

4-4

Klinkt pagan folk achtig, NMD

aERodynamIC schreef:
Niet gek dat dit onbekend was, maar Gjallarhorn is een leuke ontdekking! Nooit gedacht dat EvilDrSmith mij zoiets zou kunnen laten ontdekken (denk niet dat we dezelfde muzikale smaak hebben namelijk)
You're welcome. Maar misschien zijn er nog wel meer muzikale golflengtes die ons allebei bevallen.
5-5

6-5

Voor obscure doch briljante ontdekkingen uit de diepste krochten van de muzikale wereld moet je absoluut bij EvilDrSmith wezen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:57 uur

geplaatst: vandaag om 11:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.