Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 28 december 2023, 22:05 uur
5-2
Dit gaat echt nergens meer over. Dat Johnny dan nog op Muse stemt, doet me deugd.
Dit gaat echt nergens meer over. Dat Johnny dan nog op Muse stemt, doet me deugd.

0
geplaatst: 28 december 2023, 22:09 uur
In mijn optiek is het zwaar onterecht dat Bliss zo achteloos wordt weggevaagd. Maar kennelijk is het gros van de personen het niet met mij eens.
1
geplaatst: 28 december 2023, 22:24 uur
ABDrums schreef:
In mijn optiek is het zwaar onterecht dat Bliss zo achteloos wordt weggevaagd. Maar kennelijk is het gros van de personen het niet met mij eens.
(quote)
Het is gewoon net een kwestie van wie er stemmen bij deze KO's.
In grote lijnen heb je de stemmers die meer op rock stemmen, en de stemmers die meer op hip-hop, dance etc stemmen.
Ik heb het idee dat Le Vent Nous Portera en Young Folks ook een stuk beter liggen bij die tweede groep. Als je niet houdt van het bombastische, theatrale Muse, dan is het juist een vrij makkelijke stem op de meer luchtige pop van Noir Désir en Peter Bjorn & John.
En luchtig maakt dan nog niet eens oppervlakkig. Voor mij persoonlijk zit er een stuk meer gevoel in Le Vent Nous Portera dan in het hele oeuvre van Muse. Wat een prachtig nummer is dat.
0
geplaatst: 28 december 2023, 22:27 uur
ABDrums schreef:
(quote)
Is 7-5 nu ook al "achteloos weggevaagd"?

0
geplaatst: 28 december 2023, 22:27 uur
15. Madonna - Hung Up Vs. Electric Six – Danger! High Voltage
1-0
1-0
0
geplaatst: 28 december 2023, 22:33 uur
6-2 want dumb_helicopter stemt op Electric Six en ik op Madonna?
0
geplaatst: 28 december 2023, 22:35 uur
16. Starsailor - Alcoholic Vs. Delerium ft. Leigh Nash - Innocente (Falling in love)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.