Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2024, 09:39 uur
Je weet dat JM Boxer op 5* heeft staan?
Edit: Crack the Skye trouwens ook dus wordt wel spannend wat ie stemt...
2
geplaatst: 3 januari 2024, 09:40 uur
Is wel een heel elitaire houding, vind je niet? Denk dat In the End zelfs 20 jaar na datum nog voor veel mensen erg fris klinkt en een veelbetekenend song is.
1
geplaatst: 3 januari 2024, 09:41 uur
Arrie schreef:
Ja, maar ik weet ook dat hij The Last Baron een enorme bazentrack vindt. We wachten zijn commentaar af...

0
geplaatst: 3 januari 2024, 09:43 uur
dumb_helicopter schreef:
Is wel een heel elitaire houding, vind je niet? Denk dat In the End zelfs 20 jaar na datum nog voor veel mensen erg fris klinkt en een veelbetekenend song is.
(quote)
Ik deel slechts m'n ervaring. Voor mij voelt de muziek van Linkin Park puberaal. Ik weet dat zat mensen er wel van genieten, maargoed, dat geldt voor zat muziek waarvan ik hier niet direct hoge scores zou verwachten.
Ik kijk verder niet neer op de liefhebbers oid. Niks mis mee.
0
geplaatst: 3 januari 2024, 10:03 uur
dumb_helicopter schreef:
(quote)
Jawel, maar dan toch vooral voor mensen die toen dit een daadwerkelijke hit was zelf in de emo-pubercategorie vielen. Zoals ik een paar dagen terug in het Top2000 topic al heb aangehaald, ik ben voor dit huilie-huilie-nummer toch echt een jaar of 10 te oud vrees ik.
1
geplaatst: 3 januari 2024, 11:49 uur
1
geplaatst: 3 januari 2024, 11:52 uur
Ga je sowiesooooooo beter vinden dan het Valsje Keizerrijkje.
3
geplaatst: 3 januari 2024, 11:54 uur
Volgend jaar een 'stem The Last Baron in de Radio 2 top 2000'-campagne van de hand van Geert, let maar op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.