Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2024, 14:49 uur
Jezus, wat een afslachting voor Radiohead. Ik dacht dat we ons op een Radiohead-fähige website bevonden...
0
geplaatst: 6 januari 2024, 14:50 uur
dumb_helicopter schreef:
Jezus, wat een afslachting voor Radiohead. Ik dacht dat we ons op een Radiohead-fähige website bevonden...
De logica van de ladders blijkt hier wel vaker niet op te gaan
0
geplaatst: 6 januari 2024, 14:58 uur
dumb_helicopter schreef:
Tsja, sterke tegenstanders...
2
geplaatst: 6 januari 2024, 15:07 uur
dumb_helicopter schreef:
Hoge bomen vangen wind
Maar de wind waait mee
Zolang gij maar weet
Waar dat ge, waar dat ge
Heen wilt
En als ge uwe weg niet vind
Maak u uw middelvinger nat
En de wind, geloof mij
De wind zal zeggen waar dat gij heen wilt
Johnny Marr
0
geplaatst: 6 januari 2024, 15:21 uur
4-6
De Radiohead-opruimdienst heeft wel overuren gedraaid de afgelopen uren
De Radiohead-opruimdienst heeft wel overuren gedraaid de afgelopen uren

1
geplaatst: 6 januari 2024, 16:03 uur
dat ze zo dichtbij elkaar terechtkwamen id loting betekent ook dat t zelfde groepje zich erover mag buigen. Als er dan 1 gaat is de kans op 2 3 en 4 ook wat groter
0
geplaatst: 6 januari 2024, 16:17 uur
Scorpion_21 schreef:
(quote)
dat ze zo dichtbij elkaar terechtkwamen id loting betekent ook dat t zelfde groepje zich erover mag buigen. Als er dan 1 gaat is de kans op 2 3 en 4 ook wat groter Het is dus eigenlijk allemaal Lex zijn schuld

0
geplaatst: 6 januari 2024, 16:45 uur
De sterke Radiohead-nummers lootten tegen nog betere tegenstanders. Zo zou je het ook kunnen bekijken.
0
geplaatst: 6 januari 2024, 16:47 uur
Arno schreef:
De sterke Radiohead-nummers lootten tegen nog betere tegenstanders. Zo zou je het ook kunnen bekijken.
Ja dat was mijn punt. Geldt in ieder geval voor mij.
0
geplaatst: 6 januari 2024, 16:51 uur
johan de witt schreef:
Of ze zijn niet zo sterk
https://gifdb.com/images/high/burn-shock-andy-dwyer-3jqz4fatiavfx15r.gifOf ze zijn niet zo sterk
0
geplaatst: 6 januari 2024, 17:08 uur
Oh ik geloof wel dat iedereen op het nummer heeft gestemd die zij het beste vinden. Het is wel opvallend dat Radiohead een paar dik verliest van nummers die hier over algemeen minder gewaardeerd worden. Maar zoals Jorg terecht al stelde, als er net een groep users online is die (deze nummers van) Radiohead net wat minder waarderen en er een paar achter elkaar komen, dan krijg je dit.
Afijn, wie beslist deze? Dan kunnen we door.
0
geplaatst: 6 januari 2024, 17:10 uur
153. Nelly Furtado - Powerless (Say What You Want) Vs. Thievery Corporation – Lebanese Blonde
0
geplaatst: 6 januari 2024, 17:15 uur
Titmeister schreef:
Oh ik geloof wel dat iedereen op het nummer heeft gestemd die zij het beste vinden. Het is wel opvallend dat Radiohead een paar dik verliest van nummers die hier over algemeen minder gewaardeerd worden. Maar zoals Jorg terecht al stelde, als er net een groep users online is die (deze nummers van) Radiohead net wat minder waarderen en er een paar achter elkaar komen, dan krijg je dit.
Ja, juist The National Anthem vind ik dan weer een topper maar die moest dan weer tegen Archangel
Had zo de finale kunnen zijn
0
geplaatst: 6 januari 2024, 17:18 uur
4-0
Sterker nog, dat was gewoon de finale. 99,9% kans dat de daadwerkelijke finale aanzienlijk minder zal zijn.
Arrie schreef:
Ja, juist The National Anthem vind ik dan weer een topper maar die moest dan weer tegen Archangel
Had zo de finale kunnen zijn
(quote)
Had zo de finale kunnen zijn Sterker nog, dat was gewoon de finale. 99,9% kans dat de daadwerkelijke finale aanzienlijk minder zal zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.