MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:

Jezus, wat een afslachting voor Radiohead. Ik dacht dat we ons op een Radiohead-fähige website bevonden...

dumb_helicopter schreef:
Jezus, wat een afslachting voor Radiohead. Ik dacht dat we ons op een Radiohead-fähige website bevonden...

De logica van de ladders blijkt hier wel vaker niet op te gaan

dumb_helicopter schreef:

Tsja, sterke tegenstanders...

dumb_helicopter schreef:

Hoge bomen vangen wind
Maar de wind waait mee
Zolang gij maar weet
Waar dat ge, waar dat ge
Heen wilt
En als ge uwe weg niet vind
Maak u uw middelvinger nat
En de wind, geloof mij
De wind zal zeggen waar dat gij heen wilt

Johnny Marr

4-6

De Radiohead-opruimdienst heeft wel overuren gedraaid de afgelopen uren

Titmeister schreef:
4-6

De Radiohead-opruimdienst heeft wel overuren gedraaid de afgelopen uren
dat ze zo dichtbij elkaar terechtkwamen id loting betekent ook dat t zelfde groepje zich erover mag buigen. Als er dan 1 gaat is de kans op 2 3 en 4 ook wat groter

Scorpion_21 schreef:
(quote)
dat ze zo dichtbij elkaar terechtkwamen id loting betekent ook dat t zelfde groepje zich erover mag buigen. Als er dan 1 gaat is de kans op 2 3 en 4 ook wat groter

Het is dus eigenlijk allemaal Lex zijn schuld

Titmeister schreef:
(quote)

Het is dus eigenlijk allemaal Lex zijn schuld
Maar dat wisten we toch al

De sterke Radiohead-nummers lootten tegen nog betere tegenstanders. Zo zou je het ook kunnen bekijken.

Of ze zijn niet zo sterk

Arno schreef:
De sterke Radiohead-nummers lootten tegen nog betere tegenstanders. Zo zou je het ook kunnen bekijken.

Ja dat was mijn punt. Geldt in ieder geval voor mij.

Oh ik geloof wel dat iedereen op het nummer heeft gestemd die zij het beste vinden. Het is wel opvallend dat Radiohead een paar dik verliest van nummers die hier over algemeen minder gewaardeerd worden. Maar zoals Jorg terecht al stelde, als er net een groep users online is die (deze nummers van) Radiohead net wat minder waarderen en er een paar achter elkaar komen, dan krijg je dit.

Afijn, wie beslist deze? Dan kunnen we door.

153. Nelly Furtado - Powerless (Say What You Want) Vs. Thievery Corporation – Lebanese Blonde

Titmeister schreef:
Oh ik geloof wel dat iedereen op het nummer heeft gestemd die zij het beste vinden. Het is wel opvallend dat Radiohead een paar dik verliest van nummers die hier over algemeen minder gewaardeerd worden. Maar zoals Jorg terecht al stelde, als er net een groep users online is die (deze nummers van) Radiohead net wat minder waarderen en er een paar achter elkaar komen, dan krijg je dit.

Afijn, wie beslist deze? Dan kunnen we door.

Ja, juist The National Anthem vind ik dan weer een topper maar die moest dan weer tegen Archangel Had zo de finale kunnen zijn

4-0

Arrie schreef:
(quote)

Ja, juist The National Anthem vind ik dan weer een topper maar die moest dan weer tegen Archangel Had zo de finale kunnen zijn

Sterker nog, dat was gewoon de finale. 99,9% kans dat de daadwerkelijke finale aanzienlijk minder zal zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:17 uur

geplaatst: vandaag om 21:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.