MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:

Scorpion_21 schreef:
Wat een haat tegen songs ohia bespeur ik toch in dit topic dit zou geen partij moeten zijn lioness. Had gedacht dat ie moeiteloos ronde na ronde zou doorkomen.

Waar lees jij haat dan? Omdat mensen anders stemmen? Dan is dit wel een haat topic zeg, elke ronde opnieuw haat tegen de afvaller

Daarbij is ie gewoon door hoor, kan je van een hoop Sigur Ros, Sufjan of Radiohead niet zeggen (er zijn hier mensen die daar niks van moeten hebben, ehm die daarop haten)

aERodynamIC schreef:
(quote)

Waar lees jij haat dan? Omdat mensen anders stemmen? Dan is dit wel een haat topic zeg, elke ronde opnieuw haat tegen de afvaller

Daarbij is ie gewoon door hoor, kan je van een hoop Sigur Ros, Sufjan of Radiohead niet zeggen (er zijn hier mensen die daar niks van moeten hebben, ehm die daarop haten)

Nou voorgaande rondes lieten enkele users hun stem gepaard gaan met de opmerking antistem. En ik zie bepaalde users stemmen op m genre dat ze normaal niet stemmen. Democratie, en allemaal prima, maar kan t vooral uit antipathie (en van sommigen weet ik dat ook uit t mumeladdertopic) verklaren. Verder no hard feelings. Verbaas me vooral dat zoiets als songs ohia, dat t erg goed doet in laders enzo, t hier zo lastig heeft. (En de radioheads doen t daar ook goed ja maar niet de er uit gestemde). En in Sufjan ben ik volledig in jouw team

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Nou voorgaande rondes lieten enkele users hun stem gepaard gaan met de opmerking antistem. En ik zie bepaalde users stemmen op m genre dat ze normaal niet stemmen. Democratie, en allemaal prima, maar kan t vooral uit antipathie (en van sommigen weet ik dat ook uit t mumeladdertopic) verklaren. Verder no hard feelings. Verbaas me vooral dat zoiets als songs ohia, dat t erg goed doet in laders enzo, t hier zo lastig heeft. (En de radioheads doen t daar ook goed ja maar niet de er uit gestemde). En in Sufjan ben ik volledig in jouw team

En Sigur Rós niet dus daar gaat je theorie al Het was opvallend omdat er bij Songs: Ohia helemaal niks werd gezegd wat anti zou zijn. En in dit spel is het soms ook dat de underdog soms meer sympathie krijgt. Hoog tijd dus ook dat jij liever gaat zijn over Sigur Rós

aERodynamIC schreef:
(quote)

En Sigur Rós niet dus daar gaat je theorie al Het was opvallend omdat er bij Songs: Ohia helemaal niks werd gezegd wat anti zou zijn. En in dit spel is het soms ook dat de underdog soms meer sympathie krijgt. Hoog tijd dus ook dat jij liever gaat zijn over Sigur Rós
Lol deal. Ik zal geen SR-haat meer verspreiden

Goh al die slowchat, gwn stemmen het boeit echt niet

7-6

Johnny Marr schreef:

7-6

Heads-up: je stemt op de verkeerde

Johnny Marr schreef:

Nee, jouw plempsels zijn interessant

Daarbij: we hadden al lang gestemd, dat jij nu nog uit je nest moet komen....

Mag jij sissen naar andere mannen?

173. Portishead - The Rip Vs. Polarkreis 18 - Allein Allein

1-0

1-1

Beide leuk, maar ik ga voor de underdog

Flauwe uitslag trouwens die vorige

3-1

Nice dat Lola's Theme door is

Idd flauw...

3-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:17 uur

geplaatst: vandaag om 14:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.