MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:

3-5

175. Keane - Everybody's Changing Vs. The Radio Dept. - Pulling Our Weight

3-2

Koenr schreef:
1-0 toffe nominatie
Maar je begrijpt dat zo'n band natuurlijk kansloos is tegenover een uitgekauwd clubje Coldplayklonen.
Helemaal als zelfs Johnny Marr en ABDrums kiezen voor laffe hap. Tsk... jammer heren!
Oh, nu alweer zo'n zouteloze pompoenensoepband. Too much sky in this radio.
3-3

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Maar je begrijpt dat zo'n band natuurlijk kansloos is tegenover een uitgekauwd clubje Coldplayklonen.
Helemaal als zelfs Johnny Marr en ABDrums kiezen voor laffe hap. Tsk... jammer heren!
3-3

Run is gewoon een goed nummer ongeacht of het 'Coldplayklonen' zijn.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
3-3

Ik had blind gestemd, staat nu op en moet zeggen... niet mis! Maar geen partij voor het schuimbekkend geniale Run. Om kapot te gaan zo mooi.

Kunnen mensen niet stoppen met blind stemmen? Vind het wel flauw als daardoor vaak gewoon het bekende nummer automatisch doorgaat tegen het onbekende nummer.

Arrie schreef:
Kunnen mensen niet stoppen met blind stemmen? Vind het wel flauw als daardoor vaak gewoon het bekende nummer automatisch doorgaat tegen het onbekende nummer.

Ok, ik zal het nooit meer doen

4-3

EvilDrSmith schreef:
(quote)
3-3

Ach ach, ik ben al blij dat ik nu de geweldige Finse band Circle ken.

Arrie schreef:
Ja, dat vind ik ook behoorlijk flauw, ja. Ik zou zelfs willen voorstellen dat je niet stemt als je beide nummers geen hol aan vindt, zodat liefhebbers van minimaal één van de twee songs tenminste de kans krijgen om hun favoriet door te laten gaan, maar dat lijkt me wellicht iets te veel gevraagd. Ik laat op die manier in ieder geval wel diverse battles aan me voorbijgaan. Als beide nummers mij niet boeien: why bother?

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Ja, dat vind ik ook behoorlijk flauw, ja. Ik zou zelfs willen voorstellen dat je niet stemt als je beide nummers geen hol aan vindt, zodat liefhebbers van minimaal één van de twee songs tenminste de kans krijgen om hun favoriet door te laten gaan, maar dat lijkt me wellicht iets te veel gevraagd. Ik laat op die manier in ieder geval wel diverse battles aan me voorbijgaan. Als beide nummers mij niet boeien: why bother?

Dat vind ik te veel gevraagd ja. Ook als ik beiden niks vind, vind ik toch altijd eentje wel nikser. Dan stem ik alsnog graag mee.
Maar dat kan wel een persoonlijke keuze zijn ja.

Enige uitzondering op de regel is trouwens Rammstein. Daar mag je altijd blind tegenstemmen.

Arno schreef:
Enige uitzondering op de regel is trouwens Rammstein. Daar mag je altijd blind tegenstemmen.

Vanaf nu krijgen ze altijd mijn stem om je blinde stem te counteren

BUMP

Bump/Encore

Overigens volledig achter de keuze voor t prachtige Run. Dat je meteen stemt wil niet zeggen dat je dan pas begint met luisteren natuurlijk. Zeker in de zeroes ko, het decennium van m'n jeugd, ken ik veel al dus kun je ook t eea voorbeluisteren als andere battles lopen

Ik stem alleen op deze battle als ik blind mag stemmen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:08 uur

geplaatst: vandaag om 00:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.